معاون قضایی دادستان کل کشور گفت: متاسفانه ستاد تنظیم بازار قیمت‌های متعادل را گرفته است؛ اما قیمت‌های مصوب را اعلام نمی‌کند و این کار باعث تشدید بی ثباتی‌ها در بازار لبنیات می‌شود.
کد خبر: ۹۰۸۷۹۸۵
|
۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمدجواد حشمتی معاون دادستان کل کشور در امور حقوق عامه از عدم اعلام قیمت‌های مصوب محصولات لبنی توسط ستاد تنظیم بازار انتقاد کرد و گفت: ستاد تنظیم بازار در ارتباط با ساماندهی قیمت محصولات لبنی بسیار کند عمل می‌نماید و فعال نیست در حالی که این ستاد باید در شرایط التهابی حضور جدی و مستمر داشته باشد.

وی اظهار کرد: ستاد تنظیم بازار در این خصوص باید پیگیرتر و فعال‌تر بوده و قیمت‌های مصوبی را که در جلسه با انجمن صنایع لبنی مشخص کرده‌اند به بازار اعلام کند تا واحد‌های تولیدی، دامداران و مصرف کنندگان تکلیف خود را بدانند و با این کار بازار تنظیم شود.

این مقام قضایی تصریح کرد: متاسفانه این ستاد از یک ماه قبل و حتی شاید قبل‌تر از آن به موضوع ورود کرده و قیمت‌های متعادل را که با انجمن صنایع لبنی نهایی کرده است ولی قیمت‌های مصوب را اعلام نمی‌کند و این کار باعث تشدید بی ثباتی‌ها در بازار لبنیات شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها