همایش گشت های رضویون(محله محور) بسیج در نمازخانه ناحیه مقاومت بسیج بردسیر با حضور پرشور بسیجیان و سرهنگ پاسدار صمد ایمانی فرمانده ناحیه بسیج بردسیر و سخنرانی دکتر نخعی دادستان شهرستان و سرهنگ غضنفری فرمانده ناجا شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۸۸۰۶۲
|
۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛همایش گشت های رضویون(محله محور) بسیج در نمازخانه ناحیه مقاومت بسیج بردسیر با حضور پرشور بسیجیان و سرهنگ پاسدار صمد ایمانی فرمانده ناحیه بسیج بردسیر و سخنرانی دکتر نخعی دادستان شهرستان و سرهنگ غضنفری فرمانده ناجا شهرستان برگزار شد.

دکتر نخعی دادستان شهرستان که ابتدای همایش سخنرانی کرد، ضمن گرامیداشت شهدای عزیز اسلام و انقلاب و دعا برای تعجیل در فرج امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و همچنین دعا برای سلامتی رهبرمعظم انقلاب گفت: استکبار جهانی در سال 84 طرحی  را در 184 صفحه برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تدوین کرد، وی بیان کرد: دلیل طرح ریزی این نقشه ها و فتنه ها از سوی دشمن تسلظ دوباره به کشور مان است، وی افزود: جبهه استکبار و در راس آنها آمریکا و انگلیس خبیث قبل از انقلاب اسلامی به همه منابع و ذخایر کشورمان دسترسی داشت و برای منافع خودش به هر نحوی استفاده می کرد و اکنون دستش از این غارتها و چپاولها به واسطه انقلاب اسلامی قطع شده است.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران دارد به سایر کشورها صادر می شود و برای کشور های منطقه و جهان الگو می شود و دشمن به دنبال این است تا ایران اسلامی را متوقف کند. وی تاکید کرد: مقام معظم رهبری در همه عرصه های دشمنی دشمنان، دست آنها را رو کرده و با درایت از نظام اسلامی دفاع کرده است.

وی خطاب به بسیجیان گفت: شما آمده اید تا فتنه های دشمن را خنثی کنید، سپاه و بسیج مانع رسیدن دشمن به اهدافش میشود و دشمن یکی از اهدافش این که بسیج و بسیجیان را از اهداف مقدسشان دور و منحرف کند  که به فضل الهی این ممکن نخواهد شد زیرا شما سربازان حضرت ولی عصر(عج) هستید.

در ادامه این همایش سرهنگ غضنفری فرمانده ناجا شهرستان به ایراد سخنرانی پرداخته و گفت: نیروهای مسلح و بسیج حافظان امنیت جامعه هستند و بسیجی آن کسی است که پایبند به ارزشهای الهی باشد. وی خطاب به بسیجیان شهرستان گفت: امروز برای برقراری امنیت درجامعه به حضور شما بسییجان نیاز است، اگر کسی در این عرصه وارد شد و از مال و جان مردم مراقبت کرد و در خط مقدم مبارزه با دشمن قرار گرفت اجرش کمتر از شهادت نیست.

وی در پایان گفت: تمام دنیای استکبار منتظر اتفاقی هستند تا به نظام اسلامی ضربه بزنند و ما به عنوان نیروهای انقلابی نباید این فرصت را به دشمن بدهیم.

ارسال نظرات