تولیت آستان قدس رضوی گفت: رفع مشکلات اقتصادی ما نیازمند راهکار اقتصادی است نه سیاسی و مردم از سه قوه انتظار رفع مشکلات را دارند.
کد خبر: ۹۰۸۸۰۷۶
|
۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در مراسم روز دانشجو در دانشگاه شهید بهشتی مشهد اظهار داشت: دانشگاه پس از پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان حامی انقلاب و نظام و ارزش‌های آن بود.

وی ابراز داشت: دانشجوی سیاسی دانشجویی نیست که عضو گروه سیاسی خاصی باشد بلکه بدین معناست که نیاز جامعه را بشناسد و احساس مسئولیت کند.

تولیت آستان قدس رضوی تصریح کرد: برای برون رفت از مشکلات اقتصادی باید به جوانان و ظرفیت آنان اعتماد کنیم امروز قرارداد‌هایی پیش روی ملت ایران قرار دارند که به ظاهر اموری است که می‌تواند ما را از مشکلات خارج کند، اما در واقع نوعی خود تحریمی را برای ملت ایران می‌آفریند.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی بیان داشت: باید همه دست به دست هم دهیم و با انسجام ملی در مقابل دشمن و با کار، تلاش، ایستادگی و اقتصاد مقاومتی همه یک نگاه و هدف را دنبال کنیم.

وی تصریح کرد: متن زندگی مردم مسائل معیشتی، اقتصادی، رونق تولید و اشتغال است و نباید حاشیه را به متن آورد و مسائل اصلی کشور را فرعی دانست.
 
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: رفع مشکلات اقتصادی ما نیازمند راهکار اقتصادی است نه سیاسی و مردم از سه قوه انتظار رفع مشکلات را دارند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها