مدیریت آموزش و پرورش شهرستان خمین:

دانش آموزان با شرکت در مسابقات فرهنگی ضمن شکوفا کردن استعدادها و توانمندی های خود با سایر هنرمندان نیز به رقابت می پردازند .

مراسم تجلیل از برگزیدگان سی و ششمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری و پرسش مهر ریاست جمهوری با حضور مدیر آموزش و پرورش و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی صبح امروز درکانون امام خمینی (ره) شهرستان خمین برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۸۸۰۸۲
|
۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ازخمین؛ عبد الرضا پیر حسینلو مدیر آموزش و پرورش خمین در این مراسم گفت: توسعه و ترویج و تعمیق فرهنگ اسلام ناب محمدی (ص) در بین دانش آموزان و شناسایی و شکوفایی استعدادهای آینده سازان کشور از اهداف اصلی و محوری برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزی به شمار می رود.

وی از مسابقات فرهنگی و هنری به عنوان یکی از جذاب‌ترین فعالیت‌ها در سطح مدارس یاد کرد و افزود: این مسابقات به دنبال ایجاد رقابت سالم، غنی سازی اوقات فراغت، تبادل تجربیات و ایجاد روحیه تعاون، مشارکت و مسئولیت پذیری در بین دانش آموزان است .

وی اظهار داشت: در سند تحول بنیادین نگاه عمیقی به انجام مسابقات شده است چرا که به لحاظ معنوی و علمی برای آینده دانش آموزان بسیار کارساز است . 
پیر حسینلو افزود: دانش آموزان با شرکت در مسابقات فرهنگی ضمن شکوفا کردن استعدادها و توانمندی های خود با سایر هنرمندان نیز به رقابت می پردازند .

 لازم به ذکر است این مسابقات در 72شاخه و زیر شاخه هنر‌های دستی و تجسمی، هنر‌های آوایی، هنر‌های نمایشی، هنر‌های ادبی، و رسانه و فضای مجازی، در اردیبهشت ۹۷ در محل کانون امام خمینی (ره)  شهرستان خمین برگزار شد.

 در پایان این مراسم از 120 نفر  برگزیدگان این دوره از مسابقات  با اهدای لوح تقدیر وهدایایی تجلیل بعمل آمد .

ارسال نظرات