سلیمی دانشجوی برتر در جشنواره های علمی در گفتگو با بسیج:
سلیمی دانشجوی برتر در جشنواره های علمی گفت: در واقع FATF یک خدمت اطلاعاتی برای کشورهایی که خود ریشه تروریسم هستند می باشد که در شرایط فعلی کشور با وجود جنگ اقتصادی و روانی باید از آن جلوگیری کرد و با دست خودمان اطلاعات مالی و سرّی کشور را به بیگانگان ندهیم.
کد خبر: ۹۰۸۸۰۸۵
|
۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ پویا سلیمی دانشجوی برتر کارشناسی ارشد و دارنده رتبه های مختلف در جشنواره های علمی در حاشیه نشست دانشجویی مطالبه گری دانشگاه اراک در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری بسیج گفت: متأسفانه توقع دانشجویان در این جلسه در مورد شفافیت و روشنگری برآورده نشد و مطالبی که در این جلسه مطرح شد بر شبهات دانشجویان افزود و فضای ابهام آفرین پیوستن به کنوانسیون های استعماری را دو برابر کرد.

وی افزود: دانشجویان از نمایندگان محترم به خصوص آقای فلاحت پیشه به عنوان رئیس کمیسیون امنیت ملی انتظار داشتند دلایل موافقت خود از FATF را به طور واضح برای دانشجویان مطرح کنند تا فضای روشنگری برای دانشجویان فراهم شود.

وی با اشاره به صحبت رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی مبینی بر اینکه" FATF فیفای بانک هاست!" ادامه داد: اینکه ایشان به طور کلی پیوستن به قراردادهای استعماری را با فوتبال و فدراسیون آن مقایسه می کند از جناب فلاحت پیشه انتظار نمی رفت به خصوص اینکه این توجیه را در جمع دانشجویی که به تعبیری موذن جامعه حساب می شوند مطرح کردند.

وی در رابطه تهدیداتی که با پیوستن ایران به این قرارداد متوجه خواهد شد تأکید کرد: با پیوستن به این کنوانسیون استعماری تعریف گروه‌های تروریستی از اراده ملت ایران خارج می‌شود و تعریف آن با کشورهای استعماری خواهد بود و به ناچارباید از قوانینی تبعیت کنیم و قطعاً این مسئله مشکلات فراوانی برای ما ایجاد می‌کند.

این پژوهشگر جوان در ادامه آسیب های FATF خاطر نشان کرد: در واقع FATF یک خدمت اطلاعاتی برای کشورهایی که خود ریشه تروریسم هستند می باشد که در شرایط فعلی کشور با وجود جنگ اقتصادی و روانی باید از آن جلوگیری کرد و با دست خودمان اطلاعات مالی و سرّی کشور را به بیگانگان ندهیم.

ارسال نظرات