رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران:
خبرگزاری بسیج: رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران بر ضرورت تخصیص بودجه عمرانی در شهر تهران به صورت هدفمند تاکید کرد و از تکمیل 80 درصدی مجموعه فرهنگی برج طغرل خبر داد .
کد خبر: ۹۰۸۸۰۹۰
|
۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۸

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20 محمد سالاری گفت: مجموعه فرهنگی طغرل از جمله معدود پروژه های نسبتا بزرگ مقیاسی است که در محدوده شهرری و در مجاورت یکی از بناهای ارزشمند تاریخی شهرری و پایتخت در حال بنا شدن است.

وی تصریح کرد: از نکات بارز طراحی این مجموعه هماهنگی آن با سبک معماری بنای تاریخی برج طغرل است که در کنار آن قرار گرفته است.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی در خصوص روند تکمیل این پروژه گفت: خوشبختانه  مدیریت شهری در این دوره و دوره های پیشین اقدامات خوبی برای اجرایی شدن این طرح انجام داده است و مجموعه اقدامات اجرایی که بر اساس طراحی اولیه انجام گرفته به لحاظ کیفی وضعیت خوبی دارد و به لحاظ بنای ساختمان 80 درصد کار تکمیل شده است.

سالاری در ادامه اظهار داشت: با وجود این اقدامات اما جای تاسف دارد که چنین مجموعه ای که از نیازهای جنوب تهران است و می تواند تداوم بخش کارهای فرهنگی در این محدوده باشد هنوز به بهره برداری نرسیده است.

وی در ادامه بر ضرورت برنامه ریزی هدفمند برای بودجه های عمرانی در شهر تاکید کرد و گفت: حدود 12 هزار میلیارد تومان از بودجه شهر صرف نگهداشت شهر می شود از این روی ضرورت دارد تا بودجه های عمرانی شهر به صورت هدفمند تامین و تخصیص داده شود.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی بر ضرورت به کارگیری شیوه هایی برای تامین بودجه مورد نیاز این پروژه تاکید کرد و از برگزاری جلسه ای با کمیسیون فرهنگی و مسئولین مدیریت شهری در هفته آینده برای اتخاذ تصمیمات لازم برای تامین بودجه این پروژه خبر داد.

 

 

ارسال نظرات