سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: امکان سازش و مذاکره با آمریکا به هیچ وجه امکانپذیر نیست.
کد خبر: ۹۰۸۸۱۰۳
|
۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام احد آزادیخواه سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: آنچه در روابط سیاسی آمریکا و ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی وجود دارد به خوبی نشان دهنده این است که هیچ بستری برای برقراری روابط بین ۲ کشور با توجه به دشمنی های آمریکا وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: چطور ممکن است عده ای در این مملکت خواهان مذاکره با آمریکایی باشند که از هرگونه ظلم و ستمی در قبال ایران کم نگذاشته است.
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این دوستان بهتر است به جای اعاده سخن در باب موضوعاتی چون طرح مذاکره با آمریکا  در جهت حل مشکلات امروز کشور که آمریکا  مسبب اصلی آن است راهکار جدی را اتخاذ کنند.
آزادیخواه تاکید کرد: چطور ممکن است که ما امروز در کشور از نظر تهیه اقلام و کالاهای مختلف حتی دارو مشکل داشته باشیم ولی عده ای در این مملکت طرح سازش با چنین دولتی را پیشنهاد دهند.
وی گفت: آمریکایی همواره از کوچکترین تلاشی در جهت ضربه زدن به ایران دریغ نکردند از این رو سازش با این کشور در هیچ شرایطی امکانپذیر نیست و نخواهد بود لذا بهتر است دوستان به جای ارائه چنین تزهایی در جهت همسویی با ملت، نظام و حاکمیت وارد عمل شوند.
 
ارسال نظرات