استاندار آذربایجان شرقی در دیدار مسئولان قضایی استان با وی، بر تعامل دستگاه‌های اجرایی و قضایی استان برای حل مسائل و مشکلات حوزه‌های مختلف و جلب رضایت مردم تأکید کرد و گفت: امروزه مسائل جامعه قابل تفکیک بین قوا نیست و همه قوا باید با هم تعامل داشته باشند.
کد خبر: ۹۰۸۸۱۲۵
|
۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی استانداری، محمدرضا پورمحمدی اظهار داشت: خوشبختانه تعامل خوبی بین دستگاه‌های اجرایی و قضایی استان وجود دارد و بسیاری از مسائل و مشکلات صنفی و کارگری و مشکلات مربوط به واگذاری واحدهای صنعتی با تدبیر، همراهی و تعامل دستگاه‌های قضایی و نظارتی حل و فصل شده است.

وی با بیان اینکه باید چشم‌انداز درستی از وضعیت صنعت و تولید استان ترسیم شود، بر تقویت فضای تعامل و همکاری دستگاه‌های اجرایی و قضایی برای جلوگیری از بروز بحران در واحدهای تولیدی و صنعتی تأکید کرد.

پورمحمدی با تأکید بر تلاش برای جلب رضایت مردم و از بین بردن اسباب نارضایتی، خاطرنشان کرد: در استان قابلیت‌هایی داریم که با استفاده از آنها به راحتی می‌توان مشکلات را حل کرد و برای این منظور باید برنامه‌هایی طراحی شود که قابلیت اجرایی در زمان معین را داشته باشد.

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی هم در این دیدار بر تعامل و همکاری دستگاه قضایی با مدیریت اجرایی استان تأکید کرد و گفت: تلاش می‌کنیم در همه امور کمک‌کار دستگاه‌های اجرایی باشیم تا بتوانند رضایت مردم را جلب کنند.

حجت‌الاسلام حکمتعلی مظفری همچنین گزارشی از عملکرد ستاد دیه و روند اجرای پروژه انتقال زندان مرکزی تبریز به خارج از شهر ارائه کرد.
 

ارسال نظرات
پر بیننده ها