خبرهای داغ:
عضو هیأت علمی دانشگاه تبریز:

دانشجویان، وارثان ایران متمدن هستند

عضو هیأت علمی دانشگاه تبریز در جمع دانشجویان بسیجی شهرستان میانه، دانشجویان را وارثان ایران متمدن دانت و گفت: شما وارثان سرزمینی هستید که در این سرزمین، کیمیا، به شیمی و طب زاده شده، و به پزشکی تبدیل شد
کد خبر: ۹۰۸۸۱۳۰
|
۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، روح اله متفکر آزاد دانشجویان را وارثان سرزمین ابن سینا عنوان کرد و افزود: شما در مسیری هستید که در آن مسیر، درخشش بود. ما باید بدانیم که داشته هایمان برای چیست؟ تا برای رفع مشکلاتمان قدم بر داریم و اکنون جامعه مان بایستی روی این محور حرکت کند.

وی با بیان اینکه در کشوری قرار داریم که چهل سال است ملتش انقلاب کرده تا بگوید ما می توانیم و 16 آذر 1332، نماد قیام این ملت بر علیه نیکسونی بود که امید این ملت را در ملی شدن صنعت نفت ناامید کرد.

متفکرآزاد با  تاکید بر اینکه ملت ما ملتی است که اگر بخواهد دست به هرکاری می زند و آمریکا نیز هیچ غلطی نمی تواند بکند گفت: ما از اسلامی صحبت می کنیم که معجزه پیامبرش قرآن است. یعنی آن کتاب فهم و شعور بوده و دعوت به خواندن، نوشتن، دیدن و دانستن می کند.

   عضو هیأت علمی دانشگاه تبریز در ادامه سخنان خود تصریح کرد: ما با ین همه پیشرفت های علمی در جهان، در تبدیل علم به ثروت عقب مانده ایم و رفع این عیب، کار دانشجویان است.

   متفکر آزاد اضافه کرد: تبدیل هسته علم به ثروت نیاز به آن دارد که ما باید به این باور برسیم که ما توانستیم همه امکانات و منابع نفتی خودمان را بسازیم. پس این ملت شایسته بهترین هاست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها