سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خبر داد
سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی گفت: با اجرای ۷ پروژه آبرسانی، آب شرب موردنیاز ۱۹۹ روستا در آذربایجان غربی تامین می‌شود.
کد خبر: ۹۰۸۸۱۶۰
|
۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج از بوکان، علیرضا رضوی درجلسه های باشگاه خبرنگاران دهیاران شهرستان بوکان با حضور مدیرکل امور روستایی استانداری آذربایجان غربی، با بیان اینکه از ۱۷۱ روستای بوکان، ۱۴۰ روستا با ۵۳ هزارنفر جمعیت از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردار هستند، افزود: از این تعداد، ۱۲۸ روستا با ۵۰ هزارنفر جمعیت تحت پوشش مستقیم شرکت قرار دارند.

وی با اعلام اینکه درسال جاری موافقنامه اجرای هفت پروژه آبرسانی با سازمان مدیریت وبرنامه ریزی مبادله شده است، اظهار داشت: درقالب این پروژه‌ها آبرسانی به ۱۹۹ روستای استان انجام خواهد شد.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی اعتبار پیش بینی شده برای اجرای این پروژه‌ها را ۸۸ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: با رایزنی‌های صورت گرفته یک پروژه فاضلاب با ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات بانک توسعه اسلامی به تصویب رسیده که عملیات اجرایی آن درسال‌های آینده آغاز خواهد شد.

رضوی با تقدیر از نماینده مردم درمجلس شورای اسلامی و فرماندار بوکان به لحاظ همکاری در اجرای طرح آبرسانی به مجتمع ۱۵۳ روستایی این شهرستان اظهار کرد: مراحل مطالعه و اخذ ماده ۲۳ این طرح به پایان رسیده که با اتمام آن ۵۳ هزارنفر جمعیت روستایی تحت پوشش قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام

ارسال نظرات