خبرهای داغ:
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

جشن 40 سالگی انقلاب، با حضور حداکثری مردم برگزار می‌شود

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جشن 40 سالگی انقلاب اسلامی، در سال جاری با حضور حداکثری اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۸۸۱۷۱
|
۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۷

 سردار رمضان شریف امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: هفته بسیج، هفته وحدت و دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران حامل پیام‌های روشنی برای کشورهای دوست و دشمن است، به طوری که در برخی مناسبت‌ها، اجتماعی زیبا از مردم متدین، ولایتمدار و انقلابی خلق می‌شود که به منزله یک تابلوی دلنشین از نظام اسلامی است.

وی افزود: امید است پیرو این مناسبت‌ها، دشمن این پیام همبستگی، ایستادگی و پایمردی ملت را دریافت کرده و مواضع خصمانه و ددمنشانه خود را نسبت به کشورمان تغییر دهد از سوی دیگر امید است که این قبیل ایام موجبات نشاط، امیدواری و مقاومت کشورهای تحت ظلم و رنج کشیده را فراهم آورد.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی اظهار کرد: فشارهای اقتصادی و مشکلات معیشتی موجود در جامعه به هیچ عنوان قابل انکار نیست به طوری که بسیاری از این مشکلات ارتباطی با تحریم ندارد و در اثر بی‌تدبیری و سوءمدیریت مسوولان به بار آمده، اما مردم ایران با روحیه جهادی که دارند برای از پیش رو برداشتن مسائل و دغدغه‌ها تلاش کردند.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون در آستانه ورود به دهه پنجم انقلاب اسلامی قرار گرفته‌ایم اما مردم با همان روحیه سابق بر مواضع انقلابی خود ایستاده‌اند، پس دشمن هم باید از توطئه‌چینی علیه ایران اسلامی عقب‌نشینی کرده و متوجه باشد که یارای ایستادن و مقابله با ملت بزرگ با این عقبه ریشه‌دار را ندارد.

شریف تصریح کرد: منشاء بسیاری از اقدامات خصمانه دشمنان اعم از تحریم اقتصادی و علمی، اطلاعات نادرستی است که توسط گروهک‌‌های معاند ضدانقلاب در اختیار تصمیم‌گیرندگان و تصمیم‌سازان استکبار گذاشته می‌شود، به همین دلیل از واقعیت‌های ایران در برهه کنونی غافل می‌مانند و براساس گزارش‌های بی‌اساس مقابل ایران موضع‌گیری می‌کنند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار