مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه بم:

جنگ هیبریدی دشمن علیه نظام اسلامی

حجت الاسلام محمدی اظهار داشت: ملت ایران با روحیه بسیجی در صف مقابله با تهدید‌های دشمنان اسلام و کشور ایستاده اند و شکست حاکمیت داعش نتیجه و ثمره همین تفکر بسیجی است.
کد خبر: ۹۰۸۸۱۷۲
|
۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛حجت الاسلام محمد رضا محمدی مسئول دفتر نمایندگی سپاه ناحیه بم درجلسه مجمع بسیج این شهرستان گفت:تحمل سختی‌ها در راه حق از شاخصه‌ی مومنین است.عده‌ای امضای وزیر خارجه آمریکارا تضمین میدانند تحمل سختی‌ها را ندارند و یکی از شرایط تحمل سختی روش شناسایی دشمن می‌باشد

وی اظهار داشت: ملت ایران با روحیه بسیجی در صف مقابله با تهدید‌های دشمنان اسلام و کشور ایستاده اند و شکست حاکمیت داعش نتیجه و ثمره همین تفکر بسیجی است.
مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بم تصریح کرد:دشمن با تمام قدرت علیه نظام اسلامی جنگ هیبریدی به راه می‌اندازد و این جنگ هیبریدی ترکیبی از جنگ اقتصادی، دیپلماتیک، سایبری، اطلاعاتی، تبلیغاتی، عملیات راه اندازی شورش ها، حمایت از اشوب ها، بهره برداری از نیروی مخصوص نامنظم نفوذی لذا تلاش دشمن درمقابل نظام اسلامی این است که نقاط قوت مارا تبدیل به نقاط ضعف کند.
وی به وظایف نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: ازجمله وظایف نظام اسلامی تشکیلات قوی بسیج است که به ازعان خودشان بسیج نیرویی است که توانسته دکترین دفاعی موزاییکی (دفاع در هرنقطه) ونبردخودجوش را به خوبی اجرا کند بسیج خون در رگ‌های سپاه میباشد.
وی افزود:بسیج سپر مقابله با فتنه‌های آینده است و توصیه میکنم به افرادی که امروز علیه نقاط قوت نظام اسلامی قد علم کرده اند در داخل این است که کتاب (کیف نحطم الاسلام) که در وزارت مستعمرات انگلیس به چاپ رسیده است مطالعه کنند تابدانند چگونه باید در مقابل مستکبرین عالم ایستاد تا نقاط قوت ماراتبدیل به نقاط ضعف نکنند
ارسال نظرات