فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: بر خلاف دیگر مراسمات مشابه، کنگره شهدا کرمان محدود به افتتاحیه و اختتامیه نمی شود و براساس سخنان مقام معظم رهبری مدل جدیدی عملیاتی می گردد.
کد خبر: ۹۰۸۸۱۸۵
|
۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛سردار غلامعلی ابوحمزه در دیدار اعضای کمیته فضای مجازی کنگره ۶۵۰۰ شهید استان کرمان با نماینده ولی فقیه در استان گفت: به برکت شهدا از سال گذشته روند خوبی برای برگزاری کنگره آغاز شده است و امیدواریم بتوانیم یک حرکت فاخر ارائه دهیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: اولین کنگره شهدای استان کرمان در سال ۷۷ برگزار شد که سنگ بنای سایر کنگره‌ها در سطح کشور شد و همچنین موزه دفاع مقدس در پی برگزاری این کنگره احداث شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تمام کنگره‌ها پس از اختتامیه آن به پایان می‌رسد، ابراز داشت: در ابعاد گوناگون تلاش می کنیم آثار آن قبل، حین و پس از آن روند مستمری داشته باشد.

ابوحمزه با اعلام اینکه به دنبال ارائه یک مدل جدید به کشور هستیم افزود: تمامی کنگره‌ها با محوریت یک یا چند از سخن مقام معظم رهبری رانجام میشوند ولی در این کنگره تمام دیدگاه‌های ایشان را از ۲۰ سال گذشته تاکنون مورد بررسی قرار گرفته تا تدابیر ایشان تنها به صورت تئوریک نماند و عملیاتی گردد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اعلام اینکه تمام استان درگیر کنگره هستند، عنوان کرد: در کنگره شهدا تلاش کردیم از تمام ظرفیت شهرستان‌ها استفاده کنیم و آن را تنها در مرکز استان متمرکز نکنیم.

ابوحمزه با اشاره به اینکه ۲۰ کمیته برای برگزاری کنگره فعالیت می‌کنند، ادامه داد: وضعیت کنونی اقتصادی کشور و مشکلات و مسائل قشر محروم و مستضعف در اولویت کار ما قرار دارند و به همین دلیل گروه‌های جهادی در زمان کنگره در استان فعال می‌شوند.

حجت الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی ‌امام جمعه کرمان نیز اظهار داشت: پیشنهاد می‌شود دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش با جدیت در برگزاری کنگره شهدا درگیر شود و جدول زمانبندی را برای برگزاری کنگره‌ها به گونه‌ای تنظیم کنید که در آینده نیز کارگر باشد.

وی ابراز داشت: برگزاری این کنگره با چنین حجم عظیمی بسیار اتفاق مبارکی است و امیدواریم با توجه به تلاش‌های صورت گرفته در سطح کشور الگو شود.

در این جلسه سعید کاظمی معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه ۲۴ بهمن نخستین برنامه کنگره شهدای کرمان به‌مدت ۱۰ شب در کرمان برگزار می‌شود گفت: دیدار اعضای ستاد کنگره شهدای استان کرمان با حضرت آقا یک دغدغه است و انتظار داریم این دیدار محقق شود.

وی اعلام کرد کنگره ۶۵۰۰ شهید استان کرمان به مدت یک هفته و از سوم تا دهم اسفندماه در استان کرمان برگزار می‌شود.

همچنین مرتضی کارآموزیان مسئول بسیج رسانه استان کرمان با بیان اینکه کمیته فضای مجازی کنگره شهدای استان کرمان نیز پیگیری می‌شود و ایده‌های جدید دریافت شده است گفت: در زمان برگزاری کنگره از شش تمبر پستی طراحی شده رونمایی می‌شود.

مسئول بسیج رسانه استان کرمان افزود: از انجا که کنگره با شش رویکرد برگزار می‌شود هر کدام از این تمبرها بر اساس رویکردهای کنگره طراحی شده است.
ارسال نظرات