مربی عقیدتی بسیج تربت حیدریه گفت: یکی از مهمترین ابزار‌های دشمن در بحث نفوذ فرهنگی فعالیت گسترده در شبکه‌های اجتماعی وفضای مجازی است که مقابله با نفوذ فرهنگی دشمن نیازمند دفاع نرم است.
کد خبر: ۹۰۸۸۱۸۶
|
۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام پهلوان در جلسه هم اندیشی «دختران مروارید» بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه تربت حیدریه اظهار داشت: هدف از برگزاری این جلسات تبادل و همفکری و انتقال تجارب ارزشمند در جهت مبارزه با فضای مسموم مجازی که دشمن بیشترین هزینه را برای مقابله با نظام مقدس جمهووری اسلامی در آن انجام می‌دهدبسیار ضروری است تا همه اعضای دغدغه‌مند در بسیج خواهران شهرستان بتوانند اقدامات موثرتری را در این حوزه انجام دهند.

وی با اشاره به اهمیت نقش فضای مجازی در زندگی مردم در حال حاضر واثر پذیری گذاری زیاد آن عنوان کرد: یکی از مهمترین ابزار‌های دشمن در بحث نفوذ فرهنگی فعالیت گسترده در شبکه‌های اجتماعی ومجازی است که مقابله با نفوذ فرهنگی دشمن نیازمند دفاع نرم جهادی است.

پهلوان در پایان افزود: از دیگر راهکار‌های مقابله با این هجمه گسترده دشمن در این بستر مجازی امر به معروف و نهی از منکر، آگاهسازی، تقوا، مراقبت از خود به منظور عدم انحراف از راه درست، صبر و استقامت است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها