معاون امور بین الملل قوه قضاییه درکرمان:
این معاون قوه قضائیه با بیان اینکه فتنه اقتصادی در خارج از کشور سازماندهی شده است و قوه قضاییه میخواهد چشم فتنه را کور کند، تصریح کرد: تمامی مسئولان دولتی و غیر دولتی بدانند که اگر ناکارآمد کار کنند، زمینه را برای حرکت دشمن فراهم می‌سازند.
کد خبر: ۹۰۸۸۱۹۰
|
۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛، محمد جواد لاریجانی شامگاه یکشنبه در همایش تبیین حقوق بشر اسلامی در فصل ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی که در تکیه میدان قلعه کرمان برگزار شد، گفت: جمهوراسلامی ساختار مدنی را شکل داد که در هیچ یک از کشور‌های اطراف وجود ندارد، و ما به این ساختار افتخار میکنیم.

وی تشریح کرد: ملت ایران تصمیم گرفته زندگی و ساختار مدنی خود را بر اساس اسلام شکل داد و غرب نمی‌خواهد این اتفاق رخ دهد.

لایجانی با اشاره به برخورد غرب با موضوعات حقوق بشری تصریح کرد: منظور غرب از حقوق بشر مخالفت با اسلام است و گرنه خود آن‌ها بدترین جنایت‌ها را انجام داده اند و به اسم حقوق بشر تروریسم را در منطقه ترویج می‌کنند.

دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه با بیان اینکه مهمترین نکته کلیدی در نظام اسلامی حقوق بشر بشمار می‌رود، تاکید کرد: منافقین با داعش تفاوتی ندارند و حقوق بشر با انفجار مساجد و حسینیه‌ها رشد نمی‌کند.

وی با اعلام اینکه آن‌هایی که مخالف شعار “مرگ بر آمریکا” هستند حقیقت دشمنی آمریکا را درک نکرده اند، اظهار داشت: بعضی‌ها دشمنی آمریکا را سطحی می‌دانند و وقتی حرفی می‌زنیم می‌گویند تندروی می‌کنید، ولی برای آن‌ها باید عمق دشمنی آمریکا را تبیین کرد.
لاریجانی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی در چهل سال پیش یک حادثه عظیم تاریخی بود، افزود: اسلام سرچشمه توفیقات جمهوری اسلامی است و دشمنان میخواهد مردم را از مردم را از اسلام جدا کند تا به نظام ضربه بزند.

معاون امور بین الملل قوه قضاییه با اعلام اینکه انقلاب اسلامی ایران اسلام را زنده کرد و و به همین دلیل جمهوری اسلامی ایران در دنیا شانیت ام‌القرایی پیدا کرده است، ادامه داد: پیشروی جمهوری اسلامی، منجر به بیداری اسلامی در دنیا شده است دستاورد استراتژیک برای ما است.

لاریجانی با بیان اینکه نظام مبنی بر ولایت فقیه و رای مردم، یک دموکراسی پیشرفته و معقول است، گفت: نظام ما دیکتاتوری نیست و مردم حرفشان را می‌زنند و حقوق بشر غربی برای ضربه زدن به دستاورد‌های مدنی ایران طراحی شده است.

این معاون قوه قضائیه با بیان اینکه فتنه اقتصادی در خارج از کشور سازماندهی شده است و قوه قضاییه میخواهد چشم فتنه را کور کند، تصریح کرد: تمامی مسئولان دولتی و غیر دولتی بدانند که اگر ناکارآمد کار کنند، زمینه را برای حرکت دشمن فراهم می‌سازند.

وی با بیان اینکه دشمن برای اینکه مردم حق را از باطل تشخیص ندهند به دنبال استفاده از فضای مجازی است گفت: دشمن حیای زنان و غیرت مردان را مورد هدف قرار داده است.

لاریجانی در ادامه با بیان اینکه توجه به نعمات الهی در هر وضعیت لازم است اظهار داشت: در هر شرایط سختی باشیم به شرایط سخت حضرت زینب (س) در مجلس یزید نمی‌رسیم و وقتی از ایشان پرسیدند در چه حالی فرمود: جز زیبایی ندیدم.

وی با اشاره به اینکه نعمت‌های الهی همیشه آشکار نیست و بعضی از نعمت‌های الهی پنهان هستند گفت: ما وظیفه داریم، ولی مشروع خود را حمایت کنیم چرا که نعمت الهی است.
ارسال نظرات