خبرهای داغ:
حجت الاسلام سلیمانی گفت: فرایند تایید محتوا باید جدی گرفته شود.لازم است که محتوا های تولید شده قبل از انتشار به دقت توسط کارشناسان بررسی شده و در مورد آن ها اعلام نظر شود.
کد خبر: ۹۰۸۸۲۱۹
|
۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از غرب اصفهان، حجت الاسلام محمد سلیمانی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام رضا (ع) اصفهان در همایش سه جانبه فرماندهان، رابطین نمایندگی و حفاظت ناحیه گفت: این جلسه یک همایش سه جانبه است که سه بخش مختلف در ناحیه و رده های همنام در حوزه باید کنار یکدیگر باشند و با همفکری و مطرح کردن مطالب، اصول و قواعد کلی را مشخص کنند.
وی در ادامه گفت: لازم است که این گونه جلسات سه جانبه بین فرماندهان محترم، رابطین نمایندگی و مسئولین حفاظت در حوزه های مقاومت نیز برگزار شود چراکه برکات زیادی داشته و در بسیاری از موارد در سطح حوزه ها شاهد پیشرفت خواهیم بود.
حجت الاسلام سلیمانی گفت: انتظار ما این است که بین سه قسمت در رده های مختلف هماهنگی کاملی وجود داشته باشد و یکدیگر را پشتیبانی کرده و برنامه های مختلف را در یک رده بسیج تقویت کنند.
وی گفت: این سه قسمت برای اداره یک حوزه مقاومت هستند و همگی باید یک حوزه را مد نظر داشته باشند و فعالیت ها را جدا از هم نبینند.
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام رضا (ع) در ادامه صحبت های خود با تاکید بر مسئله تایید محتوا گفت: این امر باید جدی گرفته شود چراکه اگر کوتاهی شود زحمات دوستان در بسیج از بین می رود؛ لازم است که محتوا های تولید شده قبل از انتشار، توسط کارشناسان به دقت بررسی شده و در مورد آن ها اعلام نظر شود.
وی در تشریح موضوع تایید محتوا گفت: گاهی کارشناسان نیز برای تایید محتوای برخی مطالب دچار مشکل می شوند و نیاز به زمان بیشتر یا مشورت با یکدیگر دارند لذا بررسی محتوا توسط بسیجیان و مسئولین غیر متخصص و نامرتبط کار درستی نیست.
حجت الاسلام سلیمانی گفت: تایید محتوا صرفا برای پوستر و کلیپ و... نیست و در مواردی مشاهده شده که برای تهیه هدیه به منظور تقدیر از نخبگان بسیجی نیز به نظر کارشناسان نیاز بوده لذا در حوزه تایید محتوا باید دیدمان را بازتر کنیم تا کمتر شاهد مشکلات احتمالی باشیم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها