مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور در گردهمایی حوزه‌های نمایندگی ولی‌فقیه ادارات‌کل منابع‌طبیعی و آبخیزداری منطقه ۲ کشوری در زنجان با اشاره به اینکه همانگونه که انسان می تواند گوهری گران بها باشد ،عنصری بی خاصیت و بی ارزش هم می تواند لقب بگیرد، گفت :انسان باید به خود ارزش دهد و خود را ارزان نفروشد.
کد خبر: ۹۰۸۸۲۳۱
|
۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۱

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمصطفی طباطبایی‌‌نژاد هدف از خلقت انسان را دو عنوان بیان نمود و اظهار کرد :شناخت از خداوند و رسیدن به معبود از اهداف الهی می باشد.

وی با اشاره به اینکه مسئولان باید انفال را به‌ درستی مدیریت کنند خاطرنشان کرد :حفظ وضع موجود، اتمام کارهای نیمه‌تمام، ابتکار و نوآوری، رفاه حال کارمندان و باز کردن گره از کار مردم و اقامه نماز، پنج اصل مهم برای مسئولان در امر مدیریت انفال به‌شمار می‌آید .

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور با تاکید براینکه پس از گذشت چهل سال ایران در برابر ابرقدرت‌های جهان ایستاده ‌است تصریح کرد :دشمن آمده تا ایران را به زانو درآورد؛ ملت ایران دو راه بیشتر ندارند یا باید تسلیم شود که مصداق بارز آن عربستان بوده و دوم ایستادگی در این راه است.

سیدمصطفی طباطبایی‌‌نژاد با اشاره به اینکه منابع طبیعی برای اینکه سلامت جامعه را ایفا کند باید آن را حفظ نماییم ابراز داشت :منابع طبیعی مختص شخص خاص نیست و برای عموم مردم است.

وی افزود:روحانیون که مجریان طرح سفیران انفال به شمار می روند موضوع حلال و حرام کسب و کار را در سطح روستاهایی که اقدام به استفاده غیرمجاز از این ثروت ملی می کنند، تبیین و از تصرف آنها نیز جلوگیری می کنند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور با امید به اینکه فرهنگ سفیران انفال در بین مردم نهادینه شود تصریح کرد :سفیران انفال در هفته منابع طبیعی همگام با مردم به کشت نهال و آبیاری مزارع مشغول می شوند.

ارسال نظرات