همایش روز شهرستان انار هجدهم آذرماه هم‌زمان با گرامیداشت شهدای ۱۸ آذر سال ۵۷ در محل دبیرستان شهیدان قدیری و انارکی برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۸۸۲۳۶
|
۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲
به گزارش خبر گزاری بسیج از کرمان، همایش روز شهرستان با حضور ائمه جمعه انار و امینشهر، نماینده مجلس، فرماندار و مسئولین شهرستان، خانواده شهدا و دانش اموزان دبیرستان شهیدان قدیری وانارکی محمدی، مراسم بزرگداشت سالروز شهادت ۳ شهید سال ۵۷ که مصادف با هشتم محرم درجریان حضور در راهپیمایی علیه رژیم جنایتکار پهلوی به شهادت رسیدند در دبیرستان شهیدان قدیری وانارکی محمدیبه همت بسیج دانش آموزی این مرکز برگزار شد.
حجت الاسلام منتظری در ادامه این مراسم گفت::واقعه حماسی و تاریخی مردم انقلابی انار در ۱۸ آذر سال ۵۷ که منجر به شهادت سه نفر از جوانان مومن و ولایتمدار به نام‌های شهید محمود انارکی محمدی، شهید علی ندافیان و شهید حسن قدیری و مجروحیت بیش از چهل نفر از راهپیمایان انقلابی شد در تاریخ شهرستان انار و استان کرمان جاودانه مانده و خواهد ماند.
مهندس انارکی‌محمدی در این مراسم ضمن گرامیداشت روز شهرستان انار و یاد و خاطره شهدای شهرستان گفت:پدران شما زمانی که هم سن و سال شما بودند در سنین ۱۵ یا ۱۶ سالگی در عرصه جبهه و جنگ حماسه‌ها آفریدند.
ارسال نظرات