بسیج سازندگی یاور محرومان/اهدا ۱۵ جهیزیه به نوعروسان بی بضاعت توسط سپاه بیجار

یکی از اقدامات مهم بسیج سازندگی اجرای طرح‌های محرومیت زدایی است که صبح امروز در همین قالب ۱۵ جهیزیه به نوعروسان بی بضاعت شهرستان بیجار توسط سپاه اهداء شد.
کد خبر: ۹۰۸۸۲۶۰
|
۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  نقش اقشار مختلف بسیج در عرصه‌های مختلف بر کسی پوشیده نسیت، از خدمات رسانی به نقاط محروم کشور و سازندگی گرفته تا مقابله با دشمنان و ایجاد امنیت در مرز‌های کشور. بسیاری از چهره‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و حتی اقتصادی معتقدند در کشور هر جا از تفکر بسیجی و جهادی دور شده‌ایم به مشکل خوردیم و هر جا تفکر بسیجی به میدان آمده توانسته برای حل مشکلات راهگشا باشد.

بسیج سازندگی در هر برهه‌ای از انقلاب که به درخواست نهاد‌های عمل کننده بعنوان دستگاه مکمل یا به صورت آتش به اختیار وارد عرصه محرومیت زدایی و سازندگی شده است به خوبی وظیفه خود را انجام داده است و این عمل همواره موجب رضایت مردم بوده است.

یکی از طرح‌های مهم بسیج سازندگی اهداء جهیزیه به زوج‌های جوان بی بضاعت است که نقش موثری در محرومیت زدایی داشته است.

صبح امروز دومین مرحله اهداء جهیزیه به نوعروسان بی بضاعت توسط بسیج سازندگی سپاه بیجار اهداء شد.

فرمانده سپاه بیجار در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: کمک به محرومان و فقر زدایی در کنار سایر خدمات همواره یکی از رسالت‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

وی افزود: سپاه در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی و تاکید مقام معظم رهبری بر حمایت از کالای ایرانی، همه این جهیزیه‌ها را از کالا‌های ایرانی اسلامی خریداری کرده است.

شعبانی هدف از از برگزاری این مراسم را فرهنگ‌سازی ازدواج آسان در جامعه و تقویت روحیه نشاط و امید در اقشار بی‌بضاعت و کم‌بضاعت عوان کرد و بیان داشت: امروز در دومین مرحله از اهداء جهیزیه، ۱۵ سری جهیزیه به نوعروسان بی بضاعت از محل طرح‌های محرومیت زدایی سپاه بیت المقدس اهداء می‌شود.

فرمانده سپاه بیجار ارزش ریالی هر جهیزیه را ۱۰ میلیون تومان اعلام کرد و اظهار داشت: هر سری جهیزیه شامل پنج قلم لوازم ضروری زندگی از جمله فرش، تلویزیون، اجاق گاز، جارو برقی و ماشین لباسشویی است.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار