فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر از کشف ۲۸ کیلو و ۸۵۰ گرم تریاک از یک دستگاه تریلر کشنده حامل کود شیمیایی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۸۸۲۶۷
|
۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ ابوالقاسم باقری ظهر امروز در جمع خبرنگاران کاشمر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر جابجایی مواد مخدر توسط یک دستگاه تریلر کشنده مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان شب گذشته با اجرای طرح کنترل محور‌های مواصلاتی با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بردسکن موفق شدند این خودرو را در شهرستان کاشمر توقیف و به مقر انتظامی انتقال دهند.

فرمانده انتظامی کاشمر تصریح کرد: مأموران پس از بازرسی دقیق این خودروی یدک کش که حامل بار کود شیمیایی بود مقدار ۲۸ کیلو و هشتصد و پنجاه گرم تریاک را که به طرز بسیار ماهرانه‌ای در بدنه خودرو جاسازی شده بود کشف کردند.

وی ضمن تشکر از همکاری و تعامل خوب فرماندهی انتظامی بردسکن در این خصوص اذعان کرد: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها