دکتر غضنفری در جشن بسیج دانشجویی بافت:
دکتر غضنفری:پس از انقلاب همواره ما با توطئه مختلف آمریکا سروکار داشتیم از توطئه‌های نظامی تا اقتصادی و تحریمی و شیوه‌های مختلف دیگر که قشر دانشجو به‌عنوان پیشتاز در اعتراض به مداخلات و توطئه‌ها جلودار بوده است.
کد خبر: ۹۰۸۸۲۷۸
|
۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان:دکترکامران غضنفری  محقق، پژوهشگر و استاد دانشگاه تهران در جشن دانشجو در بافت اظهار داشت: نهضت دانشجویی نهضت ضد استکباری است و نهضتی است که با سلطه آمریکا و سایر مستکبرین سر سازش ندارد.

وی با بیان اینکه دانشجویان به‌عنوان قشر پیشرو هستند، بیان کرد: طی چهار دهه اخیر پس از انقلاب همواره ما با توطئه مختلف آمریکا سروکار داشتیم از توطئه‌های نظامی تا اقتصادی و تحریمی و شیوه‌های مختلف دیگر که قشر دانشجو به‌عنوان پیشتاز در اعتراض به مداخلات و توطئه‌ها جلودار بوده است.

نویسنده و پژوهشگر اظهار کرد: لازمه مقابله با این توطئه‌ها و تهدیدهای دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران، هوشیاری است و برای مقابله و خنثی‌سازی خصومت‌ها و دشمنی‌های آمریکا لازم است که عملکرد و مواضعمان با شعارهایمان هم‌جهت باشد.

وی گفت: یکی از مواردی که رهبری نظام بارها تأکید کردند به‌ویژه مسئولان و قشر جوان کشور، بازخوانی صحیفه امام و مواضع امام به‌عنوان خطوط اصلی و راهنمای انقلاب اسلامی بوده و یکی از مواردی که امام راحل روی آن تأکید داشتند این بود که مسئولان باید از قشر متوسط و رو به پایین باشند.

غضنفری بیان داشت: تن به یک سری قراردادها داده می‌شود که با پیوستن به آن قراردادها باید ارتباط مالی و حمایتمان را از گروه‌های تروریستی به‌زعم سازمان ملل جدا کنیم و گروه‌های تروریستی از نظر آن‌ها کسانی مثل حزب‌الله لبنان، انصار الله یمن، حشد الشعبی، نیروی قدس سپاه و... هستند.

وی با بیان اینکه حق شرط در این معاهدات پذیرفته نیست، افزود: آمریکا که از برجام بیرون رفت مسئولان گفتند ما با اروپا ادامه می‌دهیم و اکنون 7 ماه گذشته و هنوز خبری از تضمین نیست.

ارسال نظرات