مدیر کل بیمه سلامت استان ایلام از آغاز به کار نخستین رویداد ملی هم اندیشی رقابت ایده های نو در عرصه سلامت خبر داد.
کد خبر: ۹۰۸۸۲۹۵
|
۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، "نورالدین رحیمی"، مدیر کل بیمه سلامت ایلام در نشست هم اندیشی سلامت فعالان رسانه ای ایلام اظهار داشت: دراین رویداد ابتدا مشکلات موجود درعرصه خدمات بیمه سلامت از واحدهای تخصصی احصا و با همفکری خبرگان تبدیل به مساله یا مساله‌های شفاف و قابل اندازه‌گیری و ارزیابی می شود.

وی گفت: پوشش بیمه ای، قوانین، مقررات و فرایندها، کاربرد فناوری اطلاعات در نظام بیمه سلامت، مدیریت منابع، مصارف و سرمایه انسانی و نظارت بر خدمات بیمه از دیگر محورهای این هم اندیشی است.
رحیمی یادآور شد: سامانه 1666 برای رسیدگی به سوالات، انتقادات، پیشنهادات و مشکلات در حوزه بیمه راه اندازی شده همچنین بصورت ماهانه مسئولان این سازمان در ارتباط مستقیم با مردم پاسخگوی سوالات و مشکلات آنان هستند.
رحیمی یکی از چالش های این سازمان را رکود و روزمره گی عنوان کرد و افزود: این رکود سبب ایجاد مشکلاتی شده و در این برهه از زمان بدلیل تحریم ها و مشکلات ناشی از آن باید در راستای نوآوری و خلاقیت جهت خروج از این موقعیت چاره اندیشی کرد.
وی یادآور شد: 6 محور این رویداد شامل آموزش، پیشگیری و ارتقای سلامت، پوشش بیمه ای، قوانین، مقررات و فرآیندها، کاربرد فناوری اطلاعات در نظام بیمه سلامت، مدیریت منابع، مصارف و سرمایه انسانی و نظارت بر خدمات بیمه سلامت هستند.
مدیر کل بیمه سلامت ایلام ادامه داد: در تلاش هستیم با ایجاد نوآوری در حوزه بیمه سلامت با نظرات و ایده های نخبگان و کارشناسان ایده های مناسب و برتر را شناسایی و جذب سپس به خلاقیت تبدیل کرده و از چارچوب بیمه خارج و بدنبال بهره وری از بیمه باشیم.
وی ابراز امیدواری کرد: با برگزاری این رویداد بتوان شناخت خوبی از مشکلات حوزه سلامت پیدا کرده و راهکارهای مناسبی برای رفع آنها با بهره گیری از ظرفیت نخبگان ارائه شود.
رحیمی تصریح کرد: علاقمندان و فعالان حوزه سلامت برای ثبت نام و دریافت جزییات این طرح به وب سایت این رویداد به آدرس www.shareidea.ihio.gov.ir مراجعه کنند.
وی ادامه داد: زمان ثبت نام در این رویداد از 15 آذر تا 15 دی ماه است و پس از آن شرکت کنندگان به مدت 2 هفته فرصت دارند از ایده و طرح خود دفاع کنند.
وی همچنین در خصوص بدهی های این سازمان به مراکز طرف قرارداد گفت: 70 درصد بدهی های مراکز دولتی طرف قرار داد با این سازمان پرداخت شده و بدهی های بخش خصوصی نیز تا تیرماه تسویه شده اند.

 

 

ارسال نظرات