خبرهای داغ:
علیرضایی گفت:پژوهش،از شاخصه های توسعه یافتگی پژوهش است و در کشورهای توسعه یافته این موضوع از جایگاه ویژه ای برخوردار است.
کد خبر: ۹۰۸۸۳۱۶
|
۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، نشست خبری به مناسبت هفته پژوهش و فناوری با حضور مسوولان کمیته های ستاد بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری استان قزوین در سالن جلسات بحران استانداری برگزار شد.
نصرت اله علیرضایی دبیر کمیته اطلاع رسانی هفته پژوهش و فناوری در این مراسم بیان کرد:به دلیل اهمیت و جایگاه ویژه پژوهش، هرساله از ۲۴ لغایت ۳۰ آذرماه برگزار میشود و شعار این هفته پژوهش هدفمند، فناوری ارزش آفرین در خدمت تولید ملی می باشد.
وی گفت:جلسات ستاد بزرگداشت هفته پژوهش به ریاست استاندار تشکیل شد و جلسات کمیته ها مستمر و هفتگی انجام شده و پژوهشگران برتر و تولیدات واحدهای برگزیده این حوزه مورد ارزیابی قرار گرفته و ویژه نامه ای به همین مناسبت بنام هفته پژوهان تهیه شده و تمام طرحها و واحدها و پژوهشگران برتر در این ویژه نامه معرفی می شوند.
دبیر اطلاع رسانی هفته پژوهش اظهار کرد:جایگاه پژوهش در کشور ما فاصله زیادی تا نهادینه شدن دارد و نیاز است مدیران به طور جدی در این عرصه ورود یابند.
علیرضایی عنوان کرد:در مسیر رسیدن به فناوری ، یک راه بلند دویست ساله در پیش داریم. از شاخصه های توسعه یافتگی پژوهش است و در کشورهای توسعه یافته این موضوع از جایگاه ویژه ای برخوردار است.
وی گفت:پژوهش در جامعه ما هنوز به یک نیاز تبدیل نشده و به عنوان یک مطالبه اجتماعی مطرح نشده و رسانه ها می توانند در این مسیر نقش اثرگذار دارند.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها