ارتقاء درجه‌ی شهرداری برازجان

مهندس محمدی گفت: با تهیه و ارائه‌ی مدارک و مستندات قانونی مورد نیاز به وزارت محترم کشور و اخذ تاییدیه‌های لازم، ان‌شاالله به زودی شاهد ارتقاء درجه‌ی شهرداری برازجان از درجه‌ی ۸ به درجه‌ی ۹ خواهیم بود.
کد خبر: ۹۰۸۸۴۱۷
|
۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر برازجان، شهردار برازجان با اعلام اینکه مراحل نهایی ارتقاء درجه‌ی شهرداری برازجان در مراجع ذیصلاح در حال طی شدن است افزود: با تهیه و ارائه‌ی مدارک و مستندات قانونی مورد نیاز به وزارت محترم کشور و اخذ تاییدیه‌های لازم، ان‌شاالله به زودی شاهد ارتقاء درجه‌ی شهرداری برازجان از درجه‌ی ۸ به درجه‌ی ۹ خواهیم بود.
وی خاطر نشان کرد: این ارتقاء میتواند بسترساز رشد و توسعه‌ی همه‌جانبه‌ی شهرداری و شهرعزیزمان برازجان باشد و بهبود کیفیت فعالیت و خدمت‌رسانی شهرداری به شهروندان عزیز برازجانی را به همراه بیاورد.
مهندس محمدحسن محمدی ضمن تشکر ویژه از مجموعه استانداری و فرمانداری، دکتر ستوده معاونت محترم عمرانی استانداری، مهندس بردستانی مدیرکل محترم دفتر امور شهری، شورای اسلامی شهر برازجان و همه کسانی که در این امر مهم حمایت و همکاری شایان توجهی داشته‌اند، ابراز امیدواری کرد مراحل نهایی تایید درجه‌ی جدید شهرداری برازجان به سرعت به سرانجام برسد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار