خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه اقدامات بسیج همیشه در راستای یاری و کمک به دیگران است، گفت: بسیج به عنوان یک نیرویی بدون هیچ چشم‌داشتی و مخلصانه سعی دارد به ادارات و مجموعه‌ها کمک کند.
کد خبر: ۹۰۸۸۴۲۰
|
۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۶

بسیج بدون هیچ چشم‌داشتی و مخلصانه یاریگر ادارات و مجموعه‌هاستبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، داود ابراهیمی در مجمع عالی بسیج شهرستان ملایر با گرامیداشت یاد امام(ره) و شهدا با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری اظهار داشت: بسیج نیروی کارآمد انقلاب در همه میدان‌ها است.

وی افزود: بسیج در راستای کمک به نهادها و ارگان‌ها در شهرستان و اجرای وظایفی که هر کدام از آنها دارند، وارد می‌شود؛ نه در راستای موازی‌کاری.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه اقدامات بسیج همیشه در راستای یاری و کمک به دیگران است، ابراز داشت: بسیج به عنوان یک نیرویی بدون هیچ چشم‌داشتی و مخلصانه سعی دارد به ادارات و مجموعه‌ها کمک کند.

وی با بیان اینکه هدف همه نهادها و ادارات پیشبرد اهداف انقلاب است، ادامه داد: همه این امور زمینه‌ساز ظهور حضرت ولی عصر(عج) است.

ابراهیمی با اشاره به اینکه بسیج در عرصه‌های مختلف ثابت کرده است که یاریگر مسئولین است، تصریح کرد: مجمع عالی بسیج شهرستان نیز با مجموعه‌ای از نخبگان شهرستان در موضوعات تخصصی مختلف است و هشت کار گروه فعالیت‌های خود را در سال انجام می‌دهند و در مقاطع مختلف گزارشاتی را به مجمع ارائه می‌دهند.

وی ادامه داد: در این راستا کارگروه علمی پژوهشی با بررسی موضوع بحران آب و مشکلاتی که وجود دارد، قرار است کمک کند تا در بحث فرهنگسازی صرفه‌جویی آب تا سرمایه عظیمی که در اختیار داریم به سادگی از دست ندهیم.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر ابراز داشت: زندگی آب در دست ما است و زندگی ما نیز در دست آب است، یعنی مایه حیات است و سعی و تلاش این کارگروه نیز بر این است تا بتواند از نظر علمی و تخصصی با حضور کارشناسان و متخصصین یک طرح و ایده‌ای به شهرستان بدهد و به موضوع صرفه جویی کمک کنیم تا کمترین هدررفت آب را داشته باشیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات