۶۷ درصد از تماس‌های مرکز فوریت‌های پلیس لرستان عملیاتی شدند

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه در ۸ ماهه سال جاری ۴۶۵ هزار نفر در لرستان با مرکز فوریت‌های پلیس تماس گرفتند گفت: از تعداد تماس‌های گرفته شده ۶۷ درصد عملیاتی شد.
کد خبر: ۹۰۸۸۴۶۱
|
۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار حاجی محمد مهدیان‌نسب صبح امروز در آغاز رزمایش ترافیکی طرح زمستانه فرماندهی انتظامی لرستان با اشاره به اینکه طرح زمستانه در استان لرستان ویژگی‌های خاصی مانند کوهستانی بودن استان روبه‌رو است، اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون در کل تصادفات خسارتی جرحی و فوتی نسبت به سال گذشته یک درصد کاهش و در زمینه تصادفات داشتیم و در این زمینه در رتبه پانزدهم کشور قرار داریم.

وی افزود: لرستان در تصادفات جرحی ۸ درصد کاهش داشته اما در تصادفات فوتی به نوع فردی و تلفات ناشی از تصادفات ۱۰ درصد کاهش داشته‌ایم و در کل وضعیت ما تقریباً نسبت به گذشته بهتر شده که با هوشمندی همکاران و توصیه به رانندگان این تصادفات کاهش می‌یابد.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه در ۸ ماهه سال جاری ۴۶۵ هزار نفر در لرستان با مرکز فوریت‌های پلیس تماس گرفتند، گفت: از مجموع تماس‌های گرفته شده، ۶۷ درصد عملیاتی شد.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع تماس با فوریت‌های ۱۱۰ کاهش ۲۰ درصدی داشته‌ایم که این عملیاتی شدن در لرستان از میانگین کشوری بهتر است و نشان از امنیت خوب استان دارد.

 مهدیان‌نسب افزود: در تماس با فوریت‌های ۱۱۰، حدود ۳۳ درصد مربوط به حوزه راهنمایی بوده و میانگین متوسط حضور در صحنه‌های فوریت‌های پلیس ۱۱۰ نیز ده دقیقه بوده در حالی که میانگین کشوری بین ۱۲ تا ۱۵ دقیقه است.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به احداث ساختمان تجمیع فوریت‌های پلیسی در یک ساختمان 4 طبقه، بیان کرد: مرکز پایش و تجمیع فوریت‌های پلیسی برای تصادفات جاده‌ای و شهری، نزاع و درگیری آنچه که مردم به‌عنوان مأموریت به پلیس اعلام می‌کنند در آینده افتتاح می‌شود.

وی گفت: ناوگان خودرویی فرمانده انتظامی استان تقریباً نو شده و امیدواریم بتوانیم با این تجهیزات رضایت مردم استان را بیش از پیش جلب کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات