خبرهای داغ:
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم مطرح کرد
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم گفت: هزار و ۷۰۰ تخت بیمارستانی تا سال ۱۴۰۰ در استان به بهره برداری خواهد رسید تا به استاندارد تخت بیمارستانی در قم برسیم.
کد خبر: ۹۰۸۸۵۲۷
|
۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵
بهره برداری از ۱۷۰۰ تخت بیمارستانی در قم تا سال ۱۴۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محسن بهشتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در قم با اشاره به راه توسعه استان قم اظهار کرد: منابع مالی دولت با کاهش مواجه است و به همین دلیل برای توسعه استان قم باید به دنبال جذب سرمایه گذاران و واگذاری پروژه‌های نیمه تمام باشیم.

وی بخش معدن را یک ظرفیت برای استان قم دانست و تصریح کرد: البته به دنبال استفاده از تمام معادن در استان در زمان کنونی نیستیم، به دنبال بهره برداری از ظرفیت دریاچه نمک هستیم، همچنین احداث یک شهرک گردشگری در جوار دریاچه حوض سلطان پیش بینی شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم ادامه داد: در چند سال اخیر چند بیمارستان نیمه تمام در شهر قم به بهره برداری رسید، همچنین در این مدت شاهد آغاز احداث چند بیمارستان دیگر در این شهر بودیم، بیمارستان هزار تخت خوابی قم پیشرفت خوبی دارد، هزار و ۷۰۰ تخت بیمارستانی تا سال ۱۴۰۰ در استان قم به بهره برداری خواهد رسید تا به استاندارد تخت بیمارستانی در استان برسیم.

بهشتی افزود: بیمارستان‌های جدید در استان قم با رویکرد گردشگری سلامت در حال احداث هستند و گردشگران سلامت از کشور‌های غربی و عربی برای درمان به استان قم می‌آیند، این استان ظرفیت خوبی در زمینه گردشگری سلامت دارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها