خبرهای داغ:
شهید «اسماعیل قادری» متولد ۱۳۴۸ در جبهه‌های دفاع مقدس، ۷ آبان ماه ۱۳۶۶ در جبهه‌های مآووت به درجه رفیع شهادت نائل شد.
کد خبر: ۹۰۸۸۵۳۹
|
۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۷

زندگینامه شهید «اسماعیل قادری»به گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، شهید «اسماعیل قادری» فرزند محمدتقی متولد ۱۳۴۸ از دهستان ویرایی اسدآباد آموزگار جوانی که از یک خانواده مذهبی و شیعه ایرانی بود و از کودکی با آموزه‌های اسلام و ائمه (ع) آشنایی داشت و در خانواده‌ای که به احکام شرعی و آموزه‌های اسلامی مقید بود رشد یافت و تربیت شد.

این جوان آموزگار در اوایل نوجوانی با زمزمه‌های انقلابی مردم انقلابی آشنا شد و قبل از سن تکلیف و جوانی دل در گرو انقلابی داشت که با نام امام خمینی(ره) شناخته می‌شد و چون به سن جوانی رسید بعد از تحصیلات راهنمایی در دانشسرای تربیت معلم قبول شد و با اشتیاق زیادی که برای فعالیت در سنگر تعلیم و تربیت برای تربیت نوباوگان کشور داشت به تحصیل خود در تربیت معلم ادامه داد و به عنوان آموزگار در آموزش و پرورش اسدآباد قبول شد.

این شهید بزرگوار دارای ویژگی‌های اعتقادی و اخلاقی اسلامی بود و از آگاهی لازم برای شناخت احکام دینی و امور اجتماعی و تکالیف خود برخوردار بود و به خاطر همین آگاهی در جوانی برای حفظ مرزهای کشور و استقلال و امنیت و عزت کشور به یاری رزمندگان اسلام شتافت.

وی در نبرد با دشمن در جبهه‌های دفاع مقدس در تاریخ ۷ آبان ماه ۱۳۶۶ در جبهه‌های مآووت به درجه رفیع شهادت نائل شد و پیکر پاکش در گلزار شهدای اسدآباد آرام گرفت و روح پاکش به رضوان الهی پرکشید.

روحش شاد و خاطرش در دل‌ها گرامی و جاودان باد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات