سرپرست موسسه تأمين درمان بسيجيان استان سمنان:
سرپرست موسسه تأمين درمان بسيجيان استان سمنان با بيان اينكه تا كنون ۲۴۵ نفر پرونده ي بيمه تامين اجتماعي در اين موسسه دارند گفت: تا پایان امسال ۷۰۰نفر ظرفیت برای بیمه تکمیلی بسیجیان داریم
کد خبر: ۹۰۸۸۵۴۵
|
۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۱

محمد نطنزي،سرپرست موسسه تأمين درمان بسيجيان استان سمنان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري بسيج استان سمنان اظهار داشت: حدود 12 سال است كه موسسه تامين درمان بسيجيان در راستاي ارائه ي خدمات بيمه به صورت مستقيم و غيرمستقيم در اين استان فعاليت دارد.

وي افزود:‌ در تمامي مراكز درماني بسيج حدود 10 الي 15 درصد تخفيف به بسيجيان داده مي شود؛ از جمله موسساتي كه به صورت مستقيم در حال ارائه ي خدمات هستند مي توان به موسسه ي مهر شفا در گرمسار اشاره كرد كه ماهيانه 3 الي 4 هزار نفر از ارائه ي خدمات فيزيوتراپي،دندانپزشكي،پزشكان متخصص،سنجش اعصاب،معاينات طب كار،مامايي اين موسسه بهره مند مي شوند.

سرپرست موسسه تامين درمان بسيجيان استان سمنان با ا شاره براينكه اين موسسه با بيمارستان بقية الله(عج) تهران ارتباط دارد،ادامه داد: به بسيجياني كه در اين محل داراي پرونده هستند و خواستار دريافت خدمات از بيمارستان بقية الله(عج) مي باشند معرفي نامه داده مي شود و نسبت به بيماري كه دارند از تخفيف بهره مند مي شوند.

وي خاطرنشان كرد: همه ي بسيجيان شامل بهره مندي از خدمات موسسه تأمين درمان هستند و مي توانند با مراجعه به اين مركز كارت دريافت كنند.

نطنزي با اشاره بر خدمات غيرمستقيم اين موسسه اظهار داشت:‌ ما با مراكز درماني ديگر مانند 5آذر و كلينيك خاتم الانبيا(ص) نيز تعامل داريم و علاوه بر تخفيف 10 الي 15 درصدي از ماه آينده ويزيت رايگان پزشك عمومي و دندانپزشكي را در درمانگاه 5 آذر خواهيم داشت.

وي در ادامه خدمات غيرمستقيم بيان كرد: ما براي بسيجيان بيمه تكميلي در نظرگرفته ايم كه تا كنون حدود 50 درصد كارهاي بيمه شدگان انجام شده و 700 نفر ظرفيت تا پايان سال داريم؛همچنين تاكنون از مجموعه ي اين بيمه شدگان 390نفر براي دريافت هزينه هاي درماني از مبلغ 30 هزار تا 7 ميليون تومان مراجعه كرده اند؛ بيمه تكميلي موسسه تامين درمان در دو بسته تعريف شده است كه بسسته ي اول با پرداخت مبلغ 150 هزار تومان و بسته ي دوم با مبلغ 192 هزار تومان در سال خدمات ارائه مي كند همچنين عددي نزديك به همين مبلغ را موسسه تامين درمان به بيمه كوثر مي پردازد.بيمه شدگاني كه از بسته ي دوم استفاده مي كنند به صورت همزمان و رايگان از بيمه ي حوادث نيز بهره مند مي شوند.

نطنزي افزود: تا كنون 245 خانوار به عنوان بيمه تامين اجتماعي در اين موسسه پرونده دارند؛ اين بيمه شدگان از كليه ي شرايط بيمه به جز طول درمان و بيمه بيكاري برخوردار مي شوند.

سرپرست موسسه تأمين درمان بسيجيان استان سمنان گفت: اين موسسه در خصوص حمايت از افرادي كه توانايي پرداخت هزينه هاي درمان خود را نداشته اند نيز به 5 نفر از 200 تا 700هزارتومان كمك مالي كرده است؛ حمايت از زوج هاي نابارور و معرفي آن ها به مراكز درماني تهران و يزد و همچنين اسكان رايگان يك هفته اي و تقبل هزينه ي 1 ميليون و 700 هزارتوماني آن ها از ديگر اقدامات است.

وي با اشاره بر اقدامات موسسه تامين درمان بسيجيان در طول هفته بسيج خاطرنشان كرد: در طول هفته ي مقدس بسيج دو اعزام در گروه هاي پزشكي و پيراپزشكي به مناطق محروم ايوانكي،گرمسار و محلات سمنان را به همت سپاه ناحيه گرمسار،بسيج جامعه پزشكي و سپاه ناحيه سمنان داشتيم؛ در طول هفته نيز ويزيت رايگان پزشكان عمومي،دندانپزشكي،تزريقات و پانسمان در درمانگاه 5آذر سمنان انجام شد.

در پايان وي آمادگي خود براي همكاري در ساخت و تجهيز مراكز درماني بسيج را اعلام كرد و گفت: اگر فرد خيري براي ايجاد مركز درماني زمين اهدا كند ما آمادگي همكاري در ساخت و تجهيز را داريم.



ارسال نظرات
پر بیننده ها