خبرهای داغ:
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرند خبر داد

پانزدهمین جشنواره منطقه ای شعر کوثر مرند برگزار می شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرند از برگزاری پانزدهمین جشنواره منطقه‌ای شعر کوثر در سالجاری خبر داد.
کد خبر: ۹۰۸۸۵۵۵
|
۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان  شرقی، مهران فرجی با ارئه گزارشی از روند برگزاری جشنوار ه مذکور در سال گذشته، به بیان برنامه های پیش‌بینی شده برای اجرای آن در سالجاری پرداخت و گفت: پانزدهمین جشنواره شعر کوثر مرند با گستره منطقه ای برگزار می شود و با توجه به اینکه نام این جشنواره مزین به نام بانوی دوعالم، حضرت فاطمه زهرا(س) می باشد، موضوعات جشنواره بر محور شعر مادر و جایگاه والای حضرت فاطمه زهرا(س) استوار است.

وی با تاکید بر اینکه از دیگر اهداف این جشنواره ، شناسایی و کشف استعدادهای جوان در عرصه شعر و ادب است، گفت: در دوره پانزدهم جشنواره مذکور بخش ویژه استعدادهای جوان نیز اضافه گردیده است که اطلاعات تکمیلی و نحوه شرکت علاقه مندان در جشنواره با رونمایی از پوستر جشنواره اعلام خواهد شد.

 معاون فرماندار مرند نیز در ادامه این جلسه با اشاره به اهمیت و جایگاه فاخر ادبیات و شعر در فرهنگ و آداب و سنن ایرانی و اسلامی ، نقش و تاثیر جشنواره شعر کوثر را مهم ارزیابی کرد.

  شیخ پور گفت: سابقه  چهارده ساله این جشنواره نشان از پویایی و توانمندی شعرای شهرستان و انجمن های ادبی دارد و لذا برای دوره پانزدهم آن نیاز است تا با برنامه ریزی دقیق و همکاری تمامی دستگاه های شهرستان گامی محکم و ماندگار برداریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها