فیلم داستانی «سجده آخر» با کمک و حمایت سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس ستاد کل نیروهای مسلح کشور و مشارکت زنان استان مازندران تهیه و تولید خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۸۸۵۷۸
|
۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، «جواد محمدی» تهیه‌کننده و کارگردان فیلم‌های دفاع مقدس در گفت‌وگویی از ساخت فیلم داستانی «سَجده آخَر» در این استان خبر داد و اظهار داشت: این فیلم با محوریت موضوعی مذهبی عاشورایی از زندگینامه «علی گندابی» به تهیه کنندگی و کارگردانی این هنرمند وارد مرحله پیش تولید شد.

محمدی افزود: این فیلم در لوکیشنهای زیبای بافت تاریخی شهر کرمان به جلوی دوربین خواهد رفت.

وی با اشاره به انتخاب «مجتبی امدادی» هنرمند آملی در نقش «علی گندابی» و حجت‌الاسلام «سید‌جواد انفرادی کناری» به عنوان روحانی بازیگر، اضافه کرد: سایر بازیگران این فیلم در حال بررسی و انتخاب هستند.

محمدی «شکیلا مسعودی» دستیار تهیه، «امیر مصطفی زاده» نویسنده، «شهریار سالاریان» مشاور حقوقی، «حسن نعیمی» امور مالی، «سعید علی نژاد» مدیر تولید، «مجید قهرمانی» مدیر تصویربرداری، «قاسم اکبری» مدیر تدارکات، «ابراهیم نبی‌زاده» مدیر فنی، «مجید قهرمانی» تدوین، «ابراهیم عبدالله‌زاده»  و «بهناز توکل» گریمور و «یوسف آمون» عکاس را عوامل این فیلم بر شمرد.

وی همچنین از «مهرشاد فیلم» به عنوان مجری طرح فیلم داستانی یاد کرد و گفت: فیلم داستانی «سجده آخر» با کمک و حمایت سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس ستاد کل نیروهای مسلح کشور و مشارکت زنان استان مازندران تهیه و تولید خواهد شد.

بنا بر این گزارش، «علی گندابی» از چهره های معروف شهر همدان است که به می‌خوارگی و عیاشی شهره بود، اما پس از واقعه‌ای، چونان «حر بن یزید ریاحی» یار صدیق حضرت اباعبدالله (ع)، سبک زندگی خویش را به کلی تغییر داده و در آخرین سجده نمازش در مسجد به دیدار حق شتافت و به فرموده آیت‌الله میرزای شیرازی، در ایوان طلای مزار امام علی (ع) در نجف اشرف به خاک سپرده شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها