وابسته به معاونت بهداشت و درمان سپاه تهران بزرگ؛

درمانگاه شبانه روزی امام رضا(ع) آماده خدمت رسانی به بیماران است

درمانگاه شبانه روزی امام رضا(ع) در مناسبت های ملی و مذهبی خدمات رایگان به مراجعیین ارائه می دهد.
کد خبر: ۹۰۸۸۶۱۸
|
۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، درمانگاه حضرت امام رضا(ع) ابتدا به شکل محدود و با بخش های پزشک عمومی، اورژانس خواهران و برادران با هدف ارایه خدمات محدود به بسیجیان و خانواده محترمشان و همچنین انجام معاینات سلامت در سال ۱۳۷۲ توسط ناحیه مقامت بسیج شمال تهران افتتاح شد. 

این خدمات در ابتدا در داخل کانکس انجام می شد ولی بعدها که استقبال عموم مردم از درمانگاه افزایش پیدا کرد، این مرکز درمانی به ساختمانی به مساحت حدود ۳۰۰ متر و با  ۱۰ اتاق آماده ی ارائه خدمت شد.

با توسعه درمانگاه، بخش های اورژانس، دندانپزشکی، داروخانه و فیزوتراپی نیز اضافه شد و به مرور زمان و با استقبال و درخواست اهالی منطقه ی دلاوران و میدان الغدیر بخش های تخصصی دیگر نظیر فوق نفرولوژی (کلیه - فشار خون)، ارتوپدی، جراح عمومی، پوست و مو، زنان و زایمان، مشاوره روانشناسی و تغدیه، عفونی - داخلی، جراح مغز و اعصاب و ستون فقرات، اطفال، دندانپزشکی تخصصی (ارتودنسی - جراحی لثه) و حجامت در درمانگاه راه اندازی شد.

گفتنی است تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز درمانی با تعرفه های مناسب و رعایت کامل استانداردهای بهداشتی و درمانی ارائه می شود.

 درمانگاه شبانه روزی امام رضا(ع) در مناسبت های ملی و مذهبی خدمات رایگان به مراجعه کنندگان محترم ارایه می دهد.

آدرس: خیابان فرجام - خیابان سراج - خیابان والائیان جنوبی - ضلع جنوبی بازار بزرگ کوثر 2
تلفن: ۷۷۸۹۹۹۹۵ - ۷۷۱۹۴۰۵۱
تلفن مستقیم مدیریت: ۷۶۸۷۱۳۵۰

ارسال نظرات