خبرهای داغ:
رئیس شورای استان قم گفت: ما از دولت پول نمی‌خواهیم بلکه می‌خواهیم امکانات شهر را در اختیار شهرداری قرار داده تا بخشی از مشکلاتی که سبب گله مندی مردم شده حل شود.
کد خبر: ۹۰۸۸۶۶۳
|
۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰
گلایه مردم از نابسامانی‌های پروژه‌های مرکز شهر

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد آتش‌زر دوشنبه شب در هفتاد و سومین جلسه شورای اسلامی شهر قم که در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، با اشاره به بحث آموزشگاه‌های فعال در کاربری‌های مسکونی پردیسان اظهار کرد: این آموزشگاه‌ها هیچ‌کدام اقتصادی نیست و اکثر آن‌ها خدماتی ارائه می‌کنند که منفعتی در آن‌ها وجود ندارد؛ شورا برای مساله این آموزشگاه‌ها و مشکلات آن‌ها باید فکری کند.

وی اذعان کرد: این آموزشگاه‌ها آموزش‌هایی، چون خیاطی، زبان و... ارائه می‌کنند که هزینه‌ای که دریافت می‌شود بسیار پایین بوده و منفعت آنچنانی برای مردم ندارد.

رئیس شورای استان قم همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت فعالیت سازمان بهسازی، نوسازی و زیباسازی حرم مطهر خاطرنشان کرد: ما در مرکز شهر مشکلات فراوان داریم و اگر امروز ورود نکنیم قطعا سال‌های آینده شرایط بدتر خواهد شد؛ سازمان بهسازی باید از کار‌های فعلی بیرون آمده و وارد کار‌های اساسی شهر شوند.

وی افزود: حدود ۲۵ سال است که وعده‌هایی از سوی وزارت مسکن داشتیم و هیچ‌کدام اجرایی نشده و به نظر من مشکل اصلی خود استان است؛ مجموعه ۴۸ هکتاری و ۳۸ هکتاری وجود دارد که اگر به شهرداری تحویل داده شود بستر کار‌های بهتری برای شهر فراهم می‌شود.

آتش‌زر گفت: ما از دولت پول نمی‌خواهیم بلکه می‌خواهیم امکاناتی که در شهر وجود دارد را در اختیار شهرداری قرار داده تا بخشی از مشکلات مردم حل شود. اینهمه کار در شهر انجام می‌شود، اما مردم وادی‌السلام، میدان مطهری و... را می‌بینند و از نابسامانی آن‌ها گلایه دارند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها