خبرهای داغ:
تیم فوتسال الماس شهر قم در اندیشه فرار از سقوط به دسته پائین‌تر این هفته در دیداری حساس از تیم بالای جدولی پاس البرز پذیرایی می‌کند.
کد خبر: ۹۰۸۸۶۶۹
|
۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴
میزبانی الماس قم از پاس در اندیشه فرار از سقوط

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، در حالی که امسال بازی‌های لیگ دسته اول فوتسال ایران در دو گروه مقدماتی برگزار می‌شود، مسابقات به شکل دوره‌ای و در قالب دیدار‌های رفت و برگشت به انجام می‌رسد تا دو تیم از هر گروه مجوز صعود به مرحله نهایی بازی‌ها را کسب کنند.

تیم فوتسال الماس شهر امسال نماینده قم در این دوره از بازی‌ها به شمار می‌رود، ولی این تیم به دلیل عدم ثبات مدیریتی و نداشتن حامی مالی عملکرد خوبی در ۱۰ هفته سپری شده از بازی‌ها نداشته و در جدول ۹ تیمی گروه نخست رتبه هشتم را در اختیار دارد و کاندیدای سقوط به دسته پائین‌تر محسوب می‌شود.

نماینده فوتسال قم که از ۹ بازی قبل خود یک برد، دو تساوی، ۶ باخت، ۱۴ گل زده، ۲۶ گل خورده، تفاضل گل منفی ۱۲ و تنها پنج امتیاز در کارنامه دارد، این هفته از ساعت ۱۶ روز جمعه ۲۳ آذر ماه در سالن شهید حیدریان قم برابر تیم رده ششمی پاس البرز صف‌آرایی می‌کند تا بلکه با شکست حریف خود به جدایی از انتهای جدول رده‌بندی این مسابقات و سقوط به دسته پائین‌تر امیدوار بماند.

در جدول رده‌بندی گروه نخست مسابقات فصل ۹۸ – ۱۳۹۷ لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های ایران تا پایان هفته دهم تیم نفت امیدیه با ۹ بازی و ۲۲ امتیاز صدرنشین است، خالص‌سازان زنجان و هایپرشهر شاهین‌شهر با یک بازی بیشتر و کسب ۲۰ و ۱۸ امتیاز در رده‌های دوم و سوم این گروه هستند.

همچنین تیم نام‌آوران رسالت مازندران با ۱۶ امتیاز، شهرداری رشت با ۱۴ امتیاز، پاس البرز با ۱۲ امتیاز، هبلکس رضوی مشهد با ۱۰ امتیاز، الماس شهر قم با پنج امتیاز و صدرای شیراز با دو امتیاز مکان‌های چهارم تا نهم جدول رده‌بندی گروه نخست لیگ دسته اول فوتسال ایران را در اختیار دارند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها