امام جمعه بوشهر ارائه نام استان در فضای ملی و توسعه علمی را حاصل برگزاری این کنگره دانست و گفت: این نشان از اثر بخشی کار است.
کد خبر: ۹۰۸۸۶۹۸
|
۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در مراسم تجلیل از اعضای چهارمین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری (ره) با تقدیر از تلاش‌های اعضای دبیرخانه گفت: کنگره امسال ویژگی‌های خاصی به لحاظ مدیریت در کار و آثار آن داشت.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزود: امسال شیوه مدیریت این کنگره مستقل عمل کرد و به کمک شما اعضا حماسه مدیریتی ایجاد شد.
وی با بیان اینکه چهارمین کنگره علامه بلادی بوشهری (ره) با حداقل اعتبارات مالی در بالاترین شاخص‌های برگزاری یک کنگره برگزار شد ابراز داشت: هر کسی به نحوی در این کار بزرگ سهیم شد و برگزاری این کنگره کار بزرگی تاریخ در استان بوشهر بود که رغم خورد.
صفایی بوشهری با اشاره به ارسال بیش از هزار اثر علمی به دبیرخانه‌های این کنگره گفت: داوری این تعداد اثر کار بسیار سختی بود که توسط کمیته علمی این کنگره انجام شد.
امام جمعه بوشهر با تقدیر از فعالیت‌های صدا و سیمای مرکز بوشهر و رسانه‌های استان اعم از مجازی و مکتوب در پوشش خبری این رویداد مهم علمی اظهار داشت: امسال این کنگره به صورت مستقیم از شبکه ملی شما وسیمای مرکز بوشهر پخش شد که این بسیار کار سخت و مهمی بود.
وی با بیان اینکه فرهنگ استان بوشهر بسیار بالا است گفت: همه در برگزاری این کنگره با عشق کار کردند و امسال یکی از بهترین دوران برگزاری کنگره علامه بلادی بوشهری بود.
صفایی بوشهری ارائه نام استان در فضای ملی و توسعه علمی را حاصل برگزاری این کنگره دانست و گفت: این نشان از اثر بخشی کار است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها