سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان گفت: چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان، ورزشکاران و جوانان و کارکنان ورزش و جوانان استان کردستان در دهه مبارک فجر به میزبانی سنندج برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۸۸۷۵۵
|
۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶
 به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، گلاویژ فتاحی اظهار کرد: چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه ورزشکاران، جوانان و کارکنان ورزش و جوانان استان کردستان در رشته‌های قرائت قرآن، حفظ یک جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ کل قرآن و فهم زبان قرآنی در بهمن‌ماه سال‌جاری و در دهه مبارک فجر برگزار می‌گردد.

وی تصریح کرد: این دوره از مسابقات قرآن کریم با هدف ترویج فرهنگ قرآنی در بین جامعه ورزشکاران و نسل جوان، ارتقاء سطح آگاهی و تقویت بنیه دینی و معنوی کارکنان فعال در بخش ورزش و جوانان، بهبود و ارتقای سلامت معنوی و تقویت اخلاق مداری در میان ورزشکاران و جوانان با استعانت از آموزه‌ها و درس‌های قرآنی برگزار می‌شود.

وی افزود: بر همین اساس، این دوره مسابقات قرآنی به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در رده سنی ۱۵ تا ۲۹ سال دو بخش بانوان و آقایان و با نظارت وزارت ورزش و جوانان در سنندج برگزار خواهد شد.

گفتنی است، این مسابقات در ۳۱ استان برگزار می‌شود و نفرات برتر هر بخش به مسابقات کشوری که در اسفندماه سال‌جاری در شهر تبریز استان آذربایجان‌شرقی برگزار خواهد شد، اعزام می‌شوند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات