نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر:

باعلم می‌توان به توسعه، پیشرفت و اقتداررسید

امام جمعه بوشهر: توانمندی علمی باعث آزادی، اقتدار و خارج کردن علم و انحصار آن از دست بیگانگان می‌شود به همین دلیل باید به خودکفایی در مرجعیت علمی در منطقه و دنیا برسیم.
کد خبر: ۹۰۸۸۷۷۰
|
۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، آیت الله صفایی بوشهری نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در جمع دانشجویان دانشگاه خلیج فارس گفت: با علم می‌توان به توسعه، پیشرفت و اقتداررسید در غیراین صورت مملکت ما به کشوری وابسته به بیگانگان تبدیل می‌شود.

آیت الله صفایی بوشهری ادامه داد: اگر می‌خواهیم قدرت واقعی در جغرافیای سیاسی و اقتصادی داشته باشیم باید دانش و مدیریت زیرساخت‌ها را دشته باشیم و اگر دانش مدیریت را نداشته باشیم توسعه زیر ساخت‌های نرم افزاری را نخواهیم داشت.

امام جمعه بوشهر با بیان این که نانو، هوافضا، الکترونیک و اینترنت مسایل مهم دانش بشر و مزیت اجتماعی است گفت: علم استقلال آفرین است و نداشتن آن باعث می‌شود اقتدار یک جامعه دچار بحران و وابستگی شود.

نماینده، ولی فقیه در استان بوشهربیان کرد: ایران با استعداد‌ترین جوانان را دارد و با برنامه ریزی می‌توان به مرجعیت علمی رسید. در دانش هوا فضا و نانو پیشرفت‌هایی دشته ایم و این مدیون توجه مقام معظم رهبری و تلاش دانشمندان است.

وی تاکید کرد: مراکز آموزشی نباید از انقلاب جدا باشند، و این نیازمند نگاه عمیق و انقلابی است.

آیت الله صفایی بوشهری گفت: توانمندی علمی باعث آزادی، اقتدار و خارج کردن علم و انحصار آن از دست بیگانگان می‌شود به همین دلیل باید به خودکفایی در مرجعیت علمی در منطقه و دنیا برسیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار