خبرهای داغ:
امام جمعه نهاوند با بیان اینکه جامعه مأنوس با فرهنگ ایثار و شهادت توقف و عقب‌گرد نخواهد داشت، گفت: پیشرفت‌های افتخارآمیز علمی کشور از برکات جهاد وشهادت در راه خدا است.
کد خبر: ۹۰۸۸۷۸۹
|
۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۴

جامعه مأنوس با فرهنگ ایثار و شهادت توقف و عقب‌گرد نداردبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در جمع بسیجیان دانشجوی حوزه شهید امیدی نهاوند بیان کرد: هر چه امروز کشور ما دارد و هرچه در آینده به دست بیاورد، به برکت خون این جوانان شهید است.

وی با بیان اینکه آنچه مهم است حفظ راه شهدا است، گفت: پاسداری از خون شهدا وظیفه اول ما است .

امام جمعه نهاوند با اشاره به اینکه نمک‌شناسی حق شهدا این است که در راهی که آنها باز کرده‌اند، حرکت کنیم، تصریح کرد: امروز زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.

وی با اشاره به اینکه هر شهید پرچمی برای استقلال و شرف این ملت است، اظهار داشت: شهادت بالاترین پاداش و مزد فی سبیل الله است.

مغیثی بیان کرد: امروز، به فضل همین شهادت‌ها و به برکت خون شهدا، ملت ما، ملتی سربلند و آبرومندی است.

وی تصریح کرد: فداکاری شهیدان و گذشت خانواده‌ها و حضور رزمندگان ما بود که ابرهای تیره و تار آن روزگار دشوار را از افق زندگی این ملت زدود.

امام جمعه نهاوند در ادامه با بیان اینکه جامعه مأنوس با فرهنگ ایثار و شهادت توقف و عقب‌گرد نخواهد داشت، گفت: پیشرفت‌های افتخارآمیز علمی کشور از برکات جهاد وشهادت در راه خدا است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات