يادواره شهيد افتخار محله، شهيد عليرضا سوراني در شهر يانچشمه از توابع شهرستان بن و با حضور مردم ولايتمدار اين شهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۸۸۷۹۰
|
۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام رئيسي در اين يادواره با اداي احترام به مقام والاي شهدا و خانواده هاي معظم آنان گفت: شهداي عزيز ما در خانواده هاي قرآني و با سيره نبوي تربيت يافتند و توانستند با بهره گيري از مكتب امام حسين عليه السلام افتخارات زيادي را در دوران دفاع مقدس خلق نمايند.

امام جماعت شهر يانچشمه اظهار داشت: شهدا داراي ويژگي هاي منحصر به فردي بودند و با تأسي از شهداي كربلا و از خودگذشتگي و ايثار و تحمل سختي ها به خاطر رضاي خدا و با دل بريدن از تعلقات دنيايي توانستند در برهه اي حساس از تاريخ امام حق را ياري نموده و با تمام قوا در برابر كفر و استكبار جهاني بايستند و دشمن را در نقش هاي شوم خود ناكام بگذارند.

وي ادامه داد: آسايش و امنيت امروز ما مديون آن دلاوري ها و حماسه هايست كه شهدايي همچون شهيد عليرضا سوراني آفريدند و به تمام آيندگان پيامي دادند مبني بر اينكه نبايد تحت تاثير استكبار جهاني قرار بگيريم و تا توان داريم بايد براي مبارزه با دشمنان اسلام و تشيع آمادگي كسب کنیم.

حجت الاسلام رئيسي افزود: زماني موقعيت كشور اقتضا مي كرد كه جوانان اين كشور اسلحه به دست بگيرند و به دفاع از انقلاب و نظام اسلامي بپردازند اما امروز وظيفه مسئولين خدمت بي منت به مردم و نهراسيدن از استكبار جهاني و وظيفه مردم مقابله با جنگ اقتصادي و فرهنگي دشمن با تاسي از سيره شهداست. 

ارسال نظرات