خبرهای داغ:
با کسب ۶ امتیاز از بازی‌های نیم‌فصل
تیم گلبال هیأت ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان استان قم در پایان نیم‌فصل لیگ دسته اول گلبال مردان ایران روی سکوی سوم جای گرفت.
کد خبر: ۹۰۸۸۷۹۳
|
۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱
قم روی سکوی سوم گلبال ایران ایستاد

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، گلبال قم که سابقه کسب مقام قهرمانی ایران و لیگ برتر باشگاه‌های کشور را در کارنامه دارد و دو دوره در شرق آسیا به میزبانی مالزی و در اروپا به میزبانی ایتالیا حضور در رقابت‌های بین‌المللی را تجربه کرده، امسال در لیگ دسته اول ایران به دنبال سهمیه لیگ برتر است.

به همین منظور هیأت ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان استان قم با تدارک امکانات و شرایط مناسب به منظور آماده‌سازی تیم گلبال قم برای حضور در بازی‌های فصل ۱۳۹۷ لیگ دسته اول گلبال ایران، این تیم را متشکل از نیرو‌های بومی و کادر فنی مجرب، برای رویارویی با حریفان اعزام کرد.

این تیم با هدایت مربی بین‌المللی گلبال قم و کشورمان یعنی فرهاد آبان‌گاه مربی سابق تیم ملی به مسابقات لیگ دسته اول گلبال باشگاه‌های کشور اعزام شد، در شرایطی که فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان میزبانی این رقابت‌ها را به هیأت همدان سپرده و رقابت‌ها در شهر تویسرکان برگزار شد.

در این مسابقات پنج تیم از استان‌های مختلف کشور به مدت دو روز با یکدیگر رقابت کردند و تیم منتخب هیأت نابینایان و کم‌بینایان استان قم با کسب دو پیروزی و دو باخت مقابل حریفان خود در پایان نیم‌فصل مرحله گروهی این بازی‌ها در مکان سوم جدول رده‌بندی جای گرفت.

در ترکیب تیم اعزامی هیأت ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان قم به این مسابقات محمدکاظم صفری، رضا وهبی‌زاده، عادل مسرور، ابراهیم قاسمی، مرتضی باقری و محمد کبیری برابر حریفان صف‌آرایی کردند، ضمن اینکه سرمربی تیم فرهاد آبان‌گاه بود و سرپرست تیم محمد محمودی بر عهده داشت.

گلبالیست‌های قم در نخستین مسابقه خود به مصاف تیم هیأت هرمزگان رفته و با نتیجه جالب ۷ بر ۲ پیروز شدند، در دومین مسابقه خود برابر تیم هیأت خوزستان تن به شکست سنگین ۱۱ بر یک دادند، در سومین مسابقه با نتیجه نزدیک ۶ بر ۵ مغلوب هیأت تویسرکان شد و سرانجام آخرین مسابقه خود را ۱۱ بر ۵ از تیم خیریه ولیعصر (عج) سرپل ذهاب برد تا اسفند ماه در دور برگشت مسابقات برای صعود به لیگ برتر به میدان برود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها