خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج سازندگی اسدآباد خبر داد

پرادخت 110 میلیون تومان تسهیلات توسط بسیج سازندگی اسدآباد

رئیس سازمان بسیج سازندگی اسدآباد از پرادخت 110 میلیون تومان تسهیلات توسط بسیج سازندگی اسدآباد در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۹۰۸۸۸۰۸
|
۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۱

پرادخت 110 میلیون تومان تسهیلات توسط بسیج سازندگی اسدآبادبه گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، حمیدرضا علیرضایی توجه به اقتصاد مقاومتی را یک مقوله مهم و ضروری خواند و اظهار کرد: بسیج سازندگی با توجه به رویکرد اقتصاد مقاومتی بطور مستقیم و کارآمد در حوزه ایجاد اشتغال و کارآفرینی ورود کرده و نقش بسزایی را ایفا کرده است.

وی با بیان اینکه بسیج سازندگی به افرادی که طرح و برنامه اقتصادی دارند، تسهیلات و وام‌هایی داده است، ادامه داد: خوشبختانه در طول این چند سال افرادی که از تسهیلات استفاده کرده بسیار موفق بوده‌اند و برای خود و دیگران شغل ایجاد کرده‌اند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی اسدآباد با اشاره به اینکه در شهرستان اسدآباد ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های زیادی برای ایجاد اشتغال وجود دارد، افزود: بسیج سازندگی اسدآباد با پرادخت 110 میلیون تومان تسهیلات به 12 نفر برای 25 نفر در سال جاری اشتغال ایجاد کرده است.

وی گفت: امسال بسیج سازندگی 50 میلیون تومان تسهیلات در زمینه‌های دام سبک، پرورش ماکیان و میوه خشک به 6 نفر از متقاضیان پرداخت کرده است.

علیرضایی با بیان اینکه با پرداخت این میزان تسهیلات برای 14نفر اشتغال ایجاد شده است، ادامه داد: همچنین پرداخت 60 میلیون تومان تسهیلات دیگر نیز در دست اقدام است که تا چند روز آینده به بسیجیان پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات