فرماندهی سپاه قائم آل محمد(عج) به همراه معاونت روابط عمومی و مسئول بسیج رسانه سپاه استان از خبرگزاری تسنیم استان سمنان بازدید کرد.
کد خبر: ۹۰۸۸۸۱۴
|
۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سرهنگ حمید دامغانی با حضور در دفتر خبرگزاری تسنیم در استان سمنان و با اشاره بر اینکه تلاش دشمنان برای سیاه‌نمایی در نظام جمهوری اسلامی ایران بیش از گذشته است، اظهار داشت: از این رو انتظار می‌رود رسانه‌های انقلابی هرچه بیشتر نسبت به امیدآفرینی در جامعه تلاش کنند.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان ادامه داد: امروز بیش از هر زمان دیگری لازم است تا رسانه‌های کشور از انقلاب اسلامی در برابر بیگانگان دفاع کنند و خبرگزاری تسنیم نیز تاکنون در این مسیر به خوبی گام برداشته است.
وی ادامه داد: رسانه‌های انقلابی باید هوشمندانه عمل کنند چرا که دشمن در حال میدان سازی به نفع خود است؛ دشمن سعی دارد در میان مردم ناامیدی و ترس از آینده را حکم فرما کند و در این شرایط وظیفه‌ی رسانه‌ها این است که ظرفیت‌ها و قدرت نظام جمهوری اسلامی را به درستی و به واقع انعکاس دهند.
دامغانی تصریح کرد: رسانه‌های انقلابی باید روحیه‌ی جهادی و هم افزایی داشته باشند تا بتوانند نقش خود را به درستی ایفا کنند؛ تنها چیزی که رسانه انقلابی را از دیگر رسانه‌ها جدا میکند صداقت است
مدیر خبرگزاری تسنیم استان سمنان نیز در این دیدار با اشاره بر اینکه رویکرد مهم ما مردم محوری است گفت: مردم‌محوری یکی از رویکرد‌های مهم خبرگزاری تسنیم در سطح کشور و استان سمنان برای جریان‌سازی خبری است.
محمدرضا خزر با اشاره به اهمیت جلب اعتماد عمومی از سوی رسانه‌ها برای تأثیرگذاری بیشتر خاطرنشان کرد: از این حیث خبرگزاری تسنیم جایگاه مناسبی به نسبت سایر خبرگزاری‌های کشور دارد.
در این دیدار که مسئول روابط عمومی و مدیر اطلاعات و اخبار و مسئول بسیج رسانه سپاه قائم آل محمد (عج) نیز حضور داشتند از بخش های مختلف این خبرگزاری بازدید و با روند کاری این خبرگزاری آشنا شدند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها