خبرهای داغ:
عضو شورای شهر اصفهان گفت: در منطقه سه شهرداری اصفهان عصارخانه‌ای در این منطقه وجود دارد که مربوط به عصر صفویه و بزرگ تر از عصارخانه قیصریه است، اما به دلیل بی توجهی، سقف آن دچار ریزش شده است که مدیریت شهری باید فکری به حال این ساختمان کند.
کد خبر: ۹۰۸۸۸۶۷
|
۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در غرب اصفهان ، فریده روشن صبح امروز در نطق میان‌دستور خود در پنجاه و هشتمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان  با اشاره به ۱۶ آذر روز دانشجو، اظهار کرد: از آن روز که نظامیان دانشگاه را به خاک و خون کشیده و سع دانشجو را شهید کردند دانشگاه خط مقدم آزادی و دانشجو چشم بیدار جامعه نام گرفت.

وی افزود: در تاریخ معاصر ایران هر گاه تلاشی برای عدالت اجتماعی و ازادی خواهی رخ داده اغاز گر آن دانشگاه و ادامه دهنده آن دانشجو است و حتی پس از انقلاب و در زمان جنگ نیز به حیات خود ادامه داد.

رئیس کمیسیون اجتماعی، فرهنگی و ورزشی با درخواست از استاندار برای رسیدگی به وضعیت دانشگاه‌ و حفظ حرمت آن، تصریح کرد: با توجه به اهمیت دانشگاه در مسائل فرهنگی بر مطالبات دانشجویی تا و تعلیق انجمن‌ها و کانون‌های فرهنگی، توقیف نشریات دانشجویی و بازداشت دانشجویان و عدم حمایت‌های مالی از طرح‌ها غیر قابل تحمل است.

وی با بیان قصد آموزش و پروش از تخریب بنای تاریخی در خیابان شمس‌آبادی که مرکز تحقیقات معلمان است، عنوان کرد: شیوع بیماری سالک در شرق اصفهان و ورزنه و ابتلا مردم به آن آزار دهنده است و همه مسوولان برای ریشه‌کنی بیماری سالک در شرق اصفهان تلاش کنند.

در ادامه علیرضا نصر اصفهانی به نقل از مسوولان آموزش پرورش تخریب مرکز معلمان را تکذیب کرد.

شیرین طغیانی در تذکر امروز خود اظهار کرد: در منطقه سه شهرداری اصفهان عصارخانه‌ای در این منطقه وجود دارد که مربوط به عصر صفویه و بزرگ تر از عصارخانه قیصریه است، اما به دلیل بی توجهی، سقف آن دچار ریزش شده است که مدیریت شهری باید فکری به حال این ساختمان کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها