استاندار آذربایجان شرقی، سپاه و بسیج را از مهم‌ترین تکیه‌گاه‌های انقلاب در تمامی عرصه‌ها دانست و گفت: پشتیبانی سپاه و بسیج، دلگرمی بزرگی برای مسئولان اجرایی کشور است.
کد خبر: ۹۰۸۸۹۱۵
|
۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمدرضا پورمحمدی در دیدار با فرماندهان رده‌های مختلف سپاه عاشورا، افزود: ما در دوره بسیار سختی قبول مسئولیت کرده‌ایم، اما معتقدیم که اگر بتوانیم در حل مشکلات استان تأثیرگذار باشیم این مسئولیت موهبت الهی است.

وی اظهار داشت: با اراده کامل و باور به اینکه می‌توانیم روزهای سخت را پشت سر بگذاریم به میدان آمده‌ایم و خوشبختانه فضای وحدت و همدلی در استان برای رسیدن به این هدف کمک خواهد کرد.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه اگر مشکلات زیادی داریم، امکانات و ظرفیت‌های فراوانی هم داریم، افزود: طرح‌هایی مثل نفلین‌سینیت، صنایع پائین‌دستی مس و خودروسازی را در استان داریم که می‌توانند ده‌ها هزار فرصت شغلی ایجاد کنند و اگر مدیریت جهادی داشته باشیم شرایط قطعاً بهتر از این خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: بنده همان‌طور که در دانشگاه، نگاه اعتدالی و شایسته‌سالاری داشتم در استان هم با این رویکرد به دنبال کارهای کلانی خواهم بود تا ذهنیت منفی در متن جامعه را به سمت امیدواری و خوش‌بینی سوق دهیم.

فرمانده سپاه عاشورا هم در این دیدار گفت: خوشحالیم که یکی از همرزمان شهید مهدی باکری در سنگرهای علم و جهاد و یکی از چهره‌های علمی به‌عنوان نماینده عالی دولت در استان منصوب شده و امیدواریم این انتصاب به نفع انقلاب و مردم و منجر به رضایت‌مندی جامعه باشد.

سردار عابدین خرم با بیان اینکه با اراده انقلابی بسیاری از موانع قابل رفع است، افزود: سپاه و بسیج با تمام ظرفیت‌های خود آماده است تا با وحدت و همدلی و هم‌فکری با مدیریت اجرایی استان، در راستای ارتقای ارزش‌های انقلاب و نظام گام برداریم.
 

ارسال نظرات
پر بیننده ها