خبرهای داغ:
دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر در نیروهای مسلح:
 دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر در نیروهای مسلح گفت: باید مطالبه گری کنیم تا امر به معروف و نهی از منکر همیشه زنده باشد و تأثیرات عظیم و وسیع خود را بر جامعه بگذارد.
کد خبر: ۹۰۸۸۹۳۵
|
۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۶:۴۵

به گزارش خبرنگار بسیج ، سردار سرتیپ عبدالله محمودزاده ظهر امروز در همایش منطقه ای امر به معروف و نهی از منکر نیروی زمینی ارتش در خوزستان با تأکید بر لزوم اهمیت دادن به جلسات امر به معروف و نهی از منکر اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر تأثیرگذاری های بسیاری دارد و از پلیدی و زشتی ها جلوگیری و منجر به حل مشکلات مختلف می شود.

وی با اشاره به اینکه نیروهای مسلح همه ارزشی، انقلابی و با روحیه جهادی هستند، افزود:این نیروها در امنیت و حفظ مرزها سرآمد هستند و می توانند در مسائل فرهنگی و اجتماعی در جامعه نیز پیشتاز باشند که راه تحقق چنین هدفی امر به معروف و نهی از منکر است.

دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر در نیروهای مسلح تصریح کرد: باید مطالبه گری کنیم تا امر به معروف و نهی از منکر همیشه زنده باشد و تأثیرات عظیم و وسیع خود را بر جامعه بگذارد.

سردار سرتیپ محمودزاده با تأثیرگذاری جهانی ایران در دوران دفاع مقدس بیان کرد: نیروهای مسلح در کنار مردم هشت سال دفاع مقدس را مدیریت کردند و اکنون هم می توان جامعه را مدیریت و یک محیط سالم اجتماعی داشته باشیم.

وی با اشاره به آثار و برکات عظیم دنیوی و اخروی امر به معروف و نهی از منکر گفت: در امر به معروف و نهی از منکر عامل بودن خیلی زیبنده است ولی شرط نیست؛ اطلاع داشتن از معروف و منکر می تواند به امر و یا نهی منجر شود.

دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر در نیروهای مسلح تأکید کرد: باید فضای امر به معروف و نهی از منکر را به یک گفتمان پررنگ تر تبدیل کنیم؛ هر کدام از نیروهای مسلح باید خود را برای امر به معروف و نهی از منکر مسئول بداند.

سردار سرتیپ محمودزاده عنوان کرد: نباید به کارهای انجام شده فعلی اکتفا کرد چون دشمنان هجوم بسیاری دارند و نباید لحظه ای غافل شد.

وی اضافه کرد: نیروها باید با انگیزه، روحیه و دلسوزی بیشتری فعالیت ها را پیش ببرند چون دشمنان و شیطان در یک قدمی ما قرار دارد.

دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر یادآور شد: یکی از شهدا در وصیتنامه خود به مادرش اعلام کرده که بعد از من گریه نکن ولی زمانی که مردان غیرت و زنان عفت را فراموش و جامعه ما را بی غیرتی و بی عفتی گرفته باشد؛ مادرم آن وقت گریه کن که اسلام در خطر است.

سردار سرتیپ محمودزاده تصریح کرد: بعد از ۳۵ سال که از عمر انقلاب گذشته بود، مقام معظم رهبری فرمانی را برای نیروهای مسلح صادر کردند تا شورای امر به معروف و نهی از منکر در نیروهای مسلح تشکیل شود.

وی اظهار کرد: بنا به فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری هرچند که نیروهای مسلح همیشه باید آماده باشند ولی دیگر جنگ سخت رخ نمی دهد و برنامه ریزی دشمنان بر جنگ نرم پایه گذاری شده و میلیاردها دلار برای آن هزینه می کند تا باورها، اعتقادات و ذائقه مردم را تغییر بدهد.

دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر خطاب به حاضران بیان کرد: هجوم فرهنگی برای استحاله فرهنگی در ایران از سوی دشمنان کلید خورده و باید هوشیار باشیم.

سردار سرتیپ محمودزاده در پایان عنوان کرد: دشمن به دنبال این است که نیروی انقلابی، فداکاری و ایثار را ابتدا در میان اقشار تأثیرگذار و سپس در میان عامه مردم کمرنگ کند که این نقشه ها قطعا با هوشیاری ملت نقش برآب خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها