خبرهای داغ:
گزارش بسیج از دیدار جانبازان قطع نخاعی با نماینده ولی فقیه در خوزستان
جمعی از جانبازان قطع نخاعی خوزستان با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند.
کد خبر: ۹۰۸۸۹۳۶
|
۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۶:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اهواز، آیت‌الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری ظهر امروز در دیدار با جمعی از جانبازان قطع نخاعی خوزستان، اظهار کرد: باعث افتخار بنده است که در محضر شما هستم که البته برنامه داشتم بنده به حضور شما بیایم که خود شما زحمت کشیدید و به اینجا آمدید و از بابت دیدار با شما خدا را شاکرم.

وی افزود: تصمیم شما جهت تشکیل کنگره و یادواره شهدا و جانبازان قطع نخاعی، تصمیمی بسیار پسندیده و مبارک است.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: اقدامات به هر شکل اعم از برگزاری یادواره، کارهای هنری، مستندسازی و کارهای دیگر برای گرامیداشت یاد شهید و جانباز لازم و مهم است زیرا باعث می‌شود دوستان ما تقویت شده و دشمنان ما منفعل شوند و این کنگره نیز از کارهایی است که در این زمینه مؤثر خواهد بود.

وی ادامه داد: چه این کنگره به‌صورت استانی و چه کشوری و بین‌المللی برگزار شود ما حمایت خواهیم کرد؛ انسان به روحیه‌اش زنده است و این جسم فقط یک ابزار است و اگر روح انسان نشاط و شور داشته باشد می‌تواند به خوبی به حیات ادامه دهد.

 

آیت‌الله جزایری گفت: برگزاری چنین برنامه‌هایی در راستای اهداف و اقدامات فرهنگی است و باید بدانیم چقدر جامعه و به‌ویژه نسل جوان ما به این اقدامات نیاز دارد، می‌بینیم که خطرات فرهنگی مانند عرفان‌های کاذب و فرق ضاله از زمین و زمان می‌بارد و برگزاری چنین برنامه‌هایی باعث افزایش سطح معرفت افراد نسبت به شهدا و جانبازان و بازدارنده از آسیب‌ها خواهد بود.

گفتنی است جمعی از جانبازان قطع نخاعی خوزستان با تشکیل کارگروهی در صدد برگزاری اولین کنگره گرامیداشت شهدا و جانبازان قطع نخاعی در ماه‌های آینده در اهواز هستند.

حدود 100 جانباز قطع یا آسیب‌دیده نخاعی در خوزستان وجود دارد که محور برنامه کنگره گرامیداشت شهدا و جانبازان نخاعی، تکریم این ایثارگران خواهد بود.

انتهای پیام/72052/

ارسال نظرات
پر بیننده ها