فرماندار آبدانان گفت: امسال مبلغ 140میلیارد ریال از محل اعتبار تملک دارایی های سر مایه ای استان به تعداد 44 طرح عمرانی، اقتصادی و فرهنگی شهرستان آبدانان اختصاص یافته است.
کد خبر: ۹۰۸۸۹۵۳
|
۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، "سیروس مرادحاصلی"، فرماندار آبدانان اظهار داشت: امسال مبلغ 140میلیارد ریال از محل اعتبار تملک دارایی های سر مایه ای استان به تعداد 44 طرح عمرانی، اقتصادی و فرهنگی شهرستان آبدانان اختصاص یافت که از این میزان تاکنون 50 در صد از آن تخصیص یافته است.

وی افزود: تفاهمنامه این طرح ها توسط دستگاه های اجرایی مربوطه با سازمان برنامه و بودجه استان منعقد شده و کلیه پروژه های مورد نظر در این شهرستان با پیشرفت فیزیکی قابل قبولی در دست احداث و اجراء است.

فرماندار آبدانان یادآور شد: با توجه به سیاست های دولت تدبیر و امید و به منظور ارائه خدمات مطلوب و مستمر به مردم، تاپایان سالجاری کلیه اعتبارهای تخصیصی به این شهرستان اختصاص و جذب خواهد شد.

مرادحاصلی تاکید کرد: با جذب این میزان اعتبار علاوه بر تکمیل و بهره برداری از طرح عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی، زمینه اشتغال 150نفر از افراد جویای کار در این شهرستان نیز فراهم می شود.

وی اضافه کرد: همچنین علاوه بر اعتبارهای استانی مبلغ 130 میلیارد ریال نیز از محل بودجه ملی سال 97 به این شهر ستان تزریق می شود.

 

ارسال نظرات