نماینده، ولی فقیه در لرستان که شامگاه سه‌شنبه برای بررسی وضعیت موجود در بازار در جلسه ستاد تنظیم بازار این استان حضور یافته بود، ضمن انتقاد تند از کم کاری برخی مدیران و اجرایی نشدن مصوبات این ستاد، جلسه را ترک کرد.
کد خبر: ۹۰۸۸۹۵۴
|
۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان،آیت‌الله سیداحمد میرعمادی  شامگاه سه‌شنبه جلسه ستاد تنظیم بازار لرستان با حضور استاندار لرستان، نماینده ولی‌فقیه در لرستان و سایر مسوولان ارشد و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان تشکیل شددر پاسخ به انتقادی که یکی از اعضا نسبت به نگرفتن یک محموله گوشت منجمد توسط زیر مجموعه سازمان جهاد کشاورزی داشت واکنش نشان داد و گفت: چرا زمانی که مردم با مشکلات زیادی روبرو هستند و گرانی بر آن‌ها فشار وارد می‌کند باید این‌گونه کوتاهی‌ها توسط برخی از دستگاه‌ها صورت گیرد.

آیت‌الله میرعمادی ادامه داد: متأسفانه در برخی از موارد کوتاهی بعضی از مسوولان دیده می‌شود، لذا باید افراد متخلف و کم‌کار معرفی شوند.

وی عنوان کرد: باید به فکر مردم بود؛ اکنون فشار زیادی به اقشار مختلف وارد می‌شود، حال باید از برخی مدیران پرسید آیا با یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان می‌توان یک زندگی را در طول یک ماه اداره کنند؟ خود را جای مردم بگذارید.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان اظهار داشت: متأسفانه گاهی مشاهده می‌شود که به دلیل کم‌کاری برخی از مسوولان مسائل امنیتی می‌شوند که باید با این افراد و مسوولان برخورد کرد.

وی اظهار داشت: روزانه افراد زیادی به محل کارمان مراجعه می‌کنند و از نزدیک با مشکلات آن‌ها آشنا هستیم، باید خودمان را جای مردم بگذاریم و مشکلات را حل کنیم.

آیت‌الله میرعمادی پس از ایراد این سخنان، به دلیل عدم رسیدگی به مطالبات مردم و مشکلات مطرح‌شده از سوی دستگاه‌ها، جلسه ستاد تنظیم بازار لرستان را نیمه‌کاره ترک کرد.

شایان ذکر است نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد در خطبه‌های هفته گذشته نماز جمعه، نسبت به اجرایی نشدن مصوبات ستاد تنظیم بازار گلایه کرده و خواستار رسیدگی دستگاه‌های نظارتی مانند تعزیرات به وضعیت موجود در بازار استان شده بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات