خبرهای داغ:
حجت الاسلام غلامی مسئول نمایندگی ولی فقیه در یگان امنیت سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: سپاه چشم و گوش انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۰۸۸۹۶۰
|
۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۵

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، حجت الاسلام امیر حسین غلامی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در یگان استراتژیک امنیت سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه بیان داشت ، سپاه چشم و گوش ملت اسلامی است

وی گفت: با یادآوری اوایل انقلاب و تلاش دشمنان و افراد ضدانقلاب برای ناامن کردن منطقه و آرزوهایی که در این زمینه در دل داشتند، گفت: اگر همدلی و اتحاد و یکپارچگی مردم و عزم و اراده مردم  نبود، و اگر ایمان و اسلام و انقلاب در دل‌های مردم موج نمی‌زد، بدون شک، ایران یا بخشی از آن سرنوشتی همانند سرنوشت فعلی سوریه داشت.

وی اظعار داشت: تاریخ ایجاد ناامنی در این منطقه ید طولایی دارد و با فراز و نشیب‌هایی همراه بوده است و در هر مقطع که با به‌کارگیری توانایی‌های مختلف، امنیت برقرار شده است، دشمنان برای ایجاد ناامنی و توسعه آن حرکت‌هایی کرده‌اند.

غلامی خاطرنشان کرد: در سال 88 که دشمن می‌خواست ناامنی در کشور را گسترش دهد و ما از این توطئه جلوگیری کردیم، رهبر معظم انقلاب بر پایدارکردن امنیت در کشور تأکید کردند و فرمودند، باید کاری کنیم که این حرکت‌های سینوسی در بحث امنیت از بین برود.

وی تصریح کرد: جدای از دشمنان دوردست انقلاب از قبیل آمریکا و رژیم اشغالگر صهیونیستی، متأسفانه از درون اسلام نیز دشمنی‌هایی هم‌تراز با اسرائیل شده است و در همکاری با آنها به دنبال ربایش گوی سبقت از همدیگر هستند تا اینکه ناامنی در کشورمان را توسعه دهند.

وی  گفت: تلاش آنها معطوف به جاهایی است که بحث قومیت و مذهب وجود دارد و ما باید کاری کنیم تا با پایدارکردن امنیت، منویات رهبری در این خصوص را تحقق ببخشیم.

وی عنوان کرد: دستگاه‌های نظام و دولت نیز باید بیش از این پای کار بیایند که اگر هماهنگی و اراده در دستگاه‌های دولتی بیشتر شود قطعاً پایدارکردن امنیت تحقق پیدا خواهد کرد.

 

ارسال نظرات