سید ساجد یعقوبی
مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل:
مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: فراخوان طرح تاسیس موزه ورزش اردبیل با هدف حفظ میراث با ارزش ورزشکاران برجسته استان منتشر شد.
کد خبر: ۹۰۸۸۹۷۴
|
۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۵

فراخوان طرح تاسیس موزه ورزش اردبیل منتشر شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، بهرام آقاخانی در جمع خبرنگاران استان اردبیل، فراخوان طرح تاسیس موزه ورزش اردبیل با هدف حفظ میراث با ارزش ورزشکاران برجسته استان منتشر شد.

 مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل، تصریح کرد: این موزه شامل معرفی ورزشکاران برجسته استان که در بازی های المپیک، پارالمپیک، مسابقات جهانی و بازی های آسیایی برای کشور افتخار آفرین هستند و حتی تالارهای برای ورزشکاران برجسته استان که در سطح بین المللی مطرح هستند، پیش بینی شده است.

 این مقام مسئول، بیان کرد: فروش البسه، امضا و تصاویر و عکس و پوسترهای ورزشکاران همراه با هدایایی ارزشمند از دیگر کارهای برجسته در این موزه خواهد بود.

آقاخانی با تاکید بر اینکه نصب تندیس ورزشکاران برجسته استان از دیگر اقدام های این موزه خواهد بود، افزود: در زمینه مکان یابی آن پیشنهادهای مختلفی وجود دارد که پس از ارزیابی های اولیه در این زمینه اطلاع رسانی خواهد شد.

 وی، اظهار داشت: طراحان و علاقمندان برای مشارکت در این طرح می توانند آثار خود را به آدرس ایمیل ardebilsport97@gmail.com و یا در قالب سی دی به واحد روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل ارسال کنند.

 مدیر کل ورزش و جوانان استان، یادآور شد: فراهم آوردن نکان برای بازدید میراث با ارزش ورزشی استان، معرفی و تکریم قهرمانان برجسته استان، و معرفی الگوهای برتر ورزشی به نوجوانان و جوانان از دیگر اهداف این طرح است.

ارسال نظرات